Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

pieter392

pieter392

• Lid sinds 18 september 2011
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2011
  • 21:26

Langzamrhand begint bij mij de vraag op te dringen of ik de Asus ( of zowieso ) een tablet te vroeg heb aangeschaft.
( en ik had het al heel lang uitgesteld )
Waarom? Omdat ik steeds weer tegen, in mijn ogen, kinderziektes aanloop.
Zoals daar zijn:
Skype video bellen deed het niet ( gelukkig sinds kort wel )

Uitzending gemist enRtl gemist doen het nog steeds niet.
Ook de nieuwe app hiervoor ( gemist voor android ) met bijbehorende passende videop player doet het nog steeds niet.

Los hiervan moet ik allerlei apps bv File manager downloaden om bestanden , die op de eigen SD en /of USB stick staan te kunnen lezen ( waarom zit zoiets niet standaaard met de Asus of Android ?

Met heel vee moeite een app gezocht die mijn, met mijn camera opgenomen, films wilde afspelen. Met codec zonder codec etc…..

Tot mijn schrik ( en schade ) zie mijn vorige berichten, matchen niet alle SD kaart merken en USB sticks op de Asus.
Hier liet / laat ook de helpdesk van Asus behoorlijke steken vallen.
Ik heb onlangs , na veel aandringen ,de merken en types doorgekregen welke zoals zij het noemen wel gestest zijn en die het doen. De medewerker had hier eerst helemaal geen zin in om als die lijsten te gaan doorlezen, zoals hij zei….

Zij er forumleden die mijn mening delen of ben ik te kritisch en verwacht teveel van een tablet.
Ik hoor het graag van jullie.

Bewerkt (10 oktober 2011 21:26)
4me2

4me2

• Lid sinds 16 september 2011
  • Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2011
  • 21:43

Helaas ben ik dezelfde mening toegedaan.
In tegenstelling tot een IPAD is de Android Tablet inderdaad nog in een enorm ontwikkelingsstadium.
Ook ik erger mij net al jij aan alle onvolkomendheden van Android.

Voor mij was en is de IPAD geen oplossing, ik wilde per sé een tablet MET een toetsenbord en heb dus de Slider gekocht.
geen 3G ondersteuning vond ik al een groot probleem, maar dat heb ik “verholpen” door een 3G naar WIFI modem van Huaweii aan te schaffen (ook weer 100 Euro).

Maar meer en meer is het eigenlijk een “speeltje” wat meer ergenis veroorzaakt dan plezier.
Ik denk dat ik nog even wacht op het einde van deze maand, dan moet Android 4.0 uitkomen.
Heel veel verwacht ik daar niet van. Die versie is in eerste instantie ontwikkeld voor telefoons (overigens is dat 1 van de grootste problemen met Android. het is ontwikkeld voor telefoons met kleine schermen en “opgeklooid” vor het gebruik met een tablet.)

Ik ben bang dat het nog zeker een half jaar gaat duren voordat er een echte TABLET versie van Android uit gaat komen die vrijwel alle problemen weet te verhelpen. Tegen die tijd is er een Slider versie met 3G of een ander lternatief, met een toetsenbord.

4me2

Bewerkt (10 oktober 2011 21:43)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren