Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

4me2

4me2

• Lid sinds 16 september 2011
  • Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2011
  • 17:35

Ik weet niet of anderen dit ook hebben, maarik heb zowel met het onscreen keyboard als methet fysieke keyboard heelveelproblemen (in combinatie met de standaard browser, BROWSER genaamd) met typenin bijvoorbeeld deze website.
Ook 'tappen werkt lang niet altijd goed wanneer ik een bericht wil bewerkenn (vanwege typefouten) Heel vaak (zoals nu) werkt de ENTER toets niet meer nadat ik mijn vinger gebruit heb om terug te gaan in de tekst om iets te wijzigen.
Het enige wat dan nog helpt is het bericht sluiten en opnieuw openen om het te bewerken of soms met SHIFT + ENTER werken.
Volgens mij ligt het niet aan mijn Pad want in TOUCH (de email app) werken zowel het fysieke KB als het virtuele prima.
Mij valt voorste op dat wanneer ik bijvoorbeeld in deze website trachtte typen er een behoorlijke vertraging is bij het verschijnen van de letters.

Heft iemand anders soortgelijke ervaringen met de Transformer / Slider in combinatie met de standaard browser of is mijn apparaat niet in orde?

Bewerkt (9 oktober 2011 17:35)
pieter392

pieter392

• Lid sinds 18 september 2011
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2011
  • 13:05

Ik heb pecies dezelfde problemen! En wilde vorige week al terug naar Mycom waar mijn Transormer vandaan komt.
Ik had een par dagen geleden het proleem dat mijn scherm niet meer reageerde op mijn vingers. In de avondaan de lader gehangen en de volgende morgen deed alles het weer.Voor wat betreft het eerste ,blijkbaar gezamelijke probleem, laat ik soms de typefouten aar zitten, zie hiervoor,maar ergerlijk is het wel!!!!

Bewerkt (10 oktober 2011 13:05)
pauudje

pauudje

• Lid sinds 27 juli 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2011
  • 15:54

Ja, ik kan het voor het grootste deel wel onderschrijven. Het is dikwijls erg moeilijk om de cursor te pointen op de juiste plek. Of hij doet het niet, of hij komt op een totaal andere plaats te staan. Ook mis ik een “del” toets, om het volgende karakter te wissen. Althans, ik heb een dergelijke toets nog niet kunnen vinden. Achteruit deleten gaat met de backspacetoets prima, maar vooruit deleten heb ik nog niet ontdekt. Wat nog wel bij het pointen kan helpen is de tekst dmv de vingers te vergroten, waardoor je gemakkelijker de precieze plaats kan bepalen, maar dat vind ik niet erg efficient, zeker niet bij grotere teksten. Een tablet is dan ook beslist geen alternatief voor een windows laptop, maar hooguit een leuk speeltje voor “erbij” in de tuin of op de bank

Bewerkt (10 oktober 2011 15:54)
4me2

4me2

• Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2011
  • 21:24

Blij dat er reacties komen die bevestigen wat ik mee maak. Ik dacht echt dat ik iets raars had. Niet flauw, maar hebben andere tablets dit ook (Samsung / Apple / Play Book)?

Bewerkt (10 oktober 2011 21:24)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 11 oktober 2011
  • 10:29

pauudje;225469
Het is dikwijls erg moeilijk om de cursor te pointen op de juiste plek. Of hij doet het niet, of hij komt op een totaal andere plaats te staan.
Installeer het hackers-keyboard en je krijgt er cursor-besturingstoetsen bij. Werkt super op een tablet!

Anyway, het slecht functioneren op een tablet van deze site is al enige tijd bekend. Er zit een beetje vooruitgang in zo nu en dan, maar erg goed is het nog steeds niet. En dat is eigenlijk wel triest voor een android-specifiek forum, vindt je ook niet? Vooral aangezien veel andere fora, ook die gebaseerd zijn op dezelfde software, wel goed werken.

Ik gebruik overigens een Point of View mobii tablet met daarop honeycomb 3.2. Dus ja, het is ook pet op andere tablets. Ook andere browsers met een andere rendering engine hebben problemen overigens (Opera is daar een goed voorbeeld van).

Bewerkt (11 oktober 2011 10:29)
pauudje

pauudje

• Lid sinds 27 juli 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2011
  • 13:08

Na wat experimenteren het volgende gevonden: (als je een slider hebt) sluit een gewone USB muis aan en het rondje verandert weer in een keurig pijltje, waarmee je uiterst nauwkeurig kunt pointen!

Bewerkt (11 oktober 2011 13:08)
4me2

4me2

• Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2011
  • 22:10

Dank, maar wanneer ik ook nog graag een muis had willen gebruiken, had ik wel een EEE pc aangeschaft en niet een tablet
bedoel daar niets naars mee, maar de oplossing om een muis te gebruiken was bekend
met een tablet in je hand / bed is het laatste wat je er nog bij wilt hebben een muis.

maar uiteraard dank voor het meedenken

4me2

Bewerkt (11 oktober 2011 22:10)
harmony895

harmony895

• Lid sinds 24 juni 2010
  • Berichten 339
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2012
  • 19:30

beetje late reactie, maar ook ik heb veel problemen.
enter werkt bijna nooit en met opera kan ik al gelemaal geen reactie beantwoorden.
krijg dan niet eens het toetsenbord te zien.
of dit nu aan dit forum ligt weet ik niet. maar beheer zelf een forum die werkt op phpbb en daar heb
ik met beide browsers geen problemen.

Bewerkt (24 april 2013 14:00)
pappiedappie

pappiedappie

• Lid sinds 19 september 2010
  • Berichten 679
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2012
  • 12:52

Het hackers keyboard vsn Marvin vindt ik een zeer goede oplossing. mijn dank

Bewerkt (24 april 2013 14:07)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren