Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Dutch_Android_Fan

Dutch_Android_Fan

• Lid sinds 01 oktober 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 oktober 2011
  • 13:50

Hoi hoi,

Sinds enkele dagen ben ik in het bezit van een Asus EEE Pad Transformer.
Bij de aanschaf heb ik er direct een Screen Protector van Diginote bijgekocht, welke geschikt zou zijn voor deze tablet.

Tevens heb ik de verkoper gevraagd of het mogelijk was of hij de screenprotector voor me zou willen plaatsen, wat geen probleem was.
Helaas begonnen de problemen toen.

Om te beginnen plaatste hij de screenprotector verkeerd om, dus met de uitsparing voor de webcam onder i.p.v. boven.
Daarbij bleek ook nog, dat de protector niet overal goed “plakte”, maar de verkoper zei dat dit normaal was, en dat het ook geen probleem zou moeten zijn dat de uitsparing niet goed zat.

Hiermee was ik het dus niet eens, en ik vroeg of hij toch wilde kijken of hij de protector wel op de juiste manier geplaatst kon krijgen.
Na een hoop gedoe, inmiddels wel met de uitsparing op de juiste plaats, bleef het probleem met de niet goed “plakkende” protector.
Op een paar plekken aan de rand van het scherm, liet de protector los en/of bleef helemaal niet zitten.

Ook nadat een andere medewerker zich hiermee bezig had gehouden, kon de protector nog steeds niet 100% gemonteerd worden.
Volgens de medewerker zou dit liggen aan de tablet zelf, hiervan zou het scherm niet 100% recht zijn, wat er weer voor zou zorgen dat de Screen Protector niet goed geplaatst zou kunnen worden.
Wel vreemd, dit omdat het hier een nieuwe EEE Pad Transformer betreft.

Nadat ze dus enkele malen geprobeerd hebben om de protector goed geplaatst te krijgen zonder resultaat, was de enige oplossing, dat ik mijn geld voor de Screen Protector zou terugkrijgen.

Nu ben ik dus op zoek naar een goede kwaliteit Screen Protector, dit in de hoop dat deze wel goed gemonteerd kan worden, aangezien ik er even vanuit ga, dat de randen van de tablet zelf 100% goed zijn, en niet zoals een medewerker van de winkel zei, dat de randen scheef zouden zijn.

Wie heeft er ervaring met een kwalitatief goede screen protector, welke bij voorkeur in Nederland aangeschaft kan worden, in een winkel of webshop.

Alvast bedankt voor de evt. reactie(s).

Groetjes

Bewerkt (5 oktober 2011 13:50)
4me2

4me2

• Lid sinds 16 september 2011
  • Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2011
  • 19:49

Waarom zou je voor een screen protector kiezen op een transformer?
De glasplaat krast niet snel en schoonmaken doe je met een beetje glassex of een natte tissue met een drupje afwasmiddel.
het enige wat er met je tablet kan gebeuren is dat er vieze vingers op komen te staan.

Na gebruik stop je hem in zijn sleeve en dan heb je nergens last van.
je bedient hem met je vingers, niet met je nagel of met een pen dus krassen komen er niet op.
je stopt hem niet als een telefoon in je broekzak naast je sleutels of je munt geld.

4me2

Bewerkt (6 oktober 2011 19:49)
dhwteb

dhwteb

• Lid sinds 07 oktober 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 oktober 2011
  • 16:42

ik heb er een stuk of wat op ebay (@hongkong) gekocht. niet duur, en net zo goed als degene die je gewoon in nl koopt. blijft alleen een lastige klus om die dingen erop te krijgen. moet in 1keer goed en ben je iets te traag, dan zit dat ding alweer vol met stof.
ik heb 1 klein luchtbelletje, voor de rest zit ie prima.
het is inderdaad in principe niet nodig, maar het is ook zeker niet erg als ie er wel op zit, voor het geval dat.

Bewerkt (7 oktober 2011 16:42)
Master_B

Master_B

• Lid sinds 16 april 2011
  • Berichten 196
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2011
  • 11:48

ik heb vooral de screenpotector tegen vette vingers… gaat heel goed eigenlijk. ik heb mijne ook aangeschaft via ebay… veeeel goedkoper dan in de winkel en net zo goed. Ik heb helaas ook een paar luchtbelletjes, maar vind dit minder storend dan de vette vingers die ik altijd op het scherm had.

ff een tip voor het plaatsen… ga ff in een warme douche nemen en vervolgens in de douche met stoom de protector erop zetten… in de ruimte heb je dan veel minder last van stof.

Bewerkt (9 oktober 2011 11:48)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren