Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

honing_bij

honing_bij

• Lid sinds 25 september 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 25 september 2011
  • 10:44

(nog geen 24 uur in bezit)

Hallo mede asus eee pad transformer gebruiker,

Ik heb een emailaccount welke ik, tot nu toe, alleen gebruikte om boeken te zoeken.
De google account heb ik aan de eee pad ‘gehangen’.
Wanneer ik nu iets in de agenda wil invoeren, krijg ik de melding “geen agenda's. Voordat u een afspraak kunt toevoegen moet u ten minste één google-agenda-account toevoege aan het apparaat en een agenda zichtbaar maken…” als ik vervolgens op account toevoegen klik en mijn google account invoer, krijg ik de melding dat deze account al aan de eeepad gekoppeld is.
Ik kan nog steeds niets wijzigen in de agenda.
Als proef op google (internet) de agenda aangepast, maar deze wijzigingen zijn weer niet zichtbaar op de eee pad transformer.

Wie weet een oplossing

Bewerkt (25 september 2011 10:44)
ErikM

ErikM

• Lid sinds 18 februari 2011
  • Berichten 116
  • Reputatie 0
  • 5 oktober 2011
  • 08:43

Hoewel de software niet mijn sterkste kant is, heb ik toch een agenda draaien die ik kan sycroniseren met de PC op mijn werk, mijn asus tab en zelfs met mijn blackberry 9700 bold.

Wat ik heb gedaan is:
- gmail account aangemaakt
- google agenda geinstalleerd en het gmail account daaraan gekoppeld.

Als ik nu op mijn BB bijvoorbeeld een afspraak in de agenda invoer, wordt dat via google agenda ( online) en mijn gmail account naar zowel de PC op mijn werk, de PC thuis en mijn tab verstuurd. Voor ik bijvoorbeeld op de PC op mijn werk in mijn google agenda een afspraak in dan staat deze bij thuiskomst ook op de PC thuis, op mijn tab en op mijn BB.

Wat en waar ik allemaal heb ingesteld weet ik niet precies (meer) maar ik weet wel dat ik op alle apparaten even de google agenda en/of gmail account moet installeren. let op: de (standaard) agenda van Outlook op de PC werkt niet met de google agenda samen dus je moet jezelf even aanleren om afspraken en dergelijke voortaan in de google agenda te plannen.

Ik hoop dat je wat hebt aan deze info. Er is vast wel iemand anders op dit forum die je eventuele details ( instellinegn en zo) kan geven.

Veel succes en groet, Erik

Bewerkt (5 oktober 2011 08:43)
ErikM

ErikM

• Lid sinds 18 februari 2011
  • Berichten 116
  • Reputatie 0
  • 5 oktober 2011
  • 08:44

Hoewel de techniek niet mijn sterkste kant is, heb ik toch een agenda draaien die ik kan sycroniseren met de PC op mijn werk, mijn asus tab en zelfs met mijn blackberry 9700 bold.<br><br>Wat ik heb gedaan is:<br>- gmail account aangemaakt<br>- google agenda geinstalleerd en het gmail account daaraan gekoppeld.<br><br>Als ik nu op mijn BB bijvoorbeeld een afspraak in de agenda invoer, wordt dat via google agenda ( online) en mijn gmail account naar zowel de PC op mijn werk, de PC thuis en mijn tab verstuurd. Voor ik bijvoorbeeld op de PC op mijn werk in mijn google agenda een afspraak in dan staat deze bij thuiskomst ook op de PC thuis, op mijn tab en op mijn BB.<br><br>Wat en waar ik allemaal heb ingesteld weet ik niet precies (meer) maar ik weet wel dat ik op alle apparaten even de google agenda en/of het gmail account moet installeren. let op: de (standaard) agenda van Outlook op de PC werkt niet met de google agenda samen dus je moet jezelf even aanleren om afspraken en dergelijke voortaan in de google agenda te plannen.<br><br>Ik hoop dat je wat hebt aan deze info. Er is vast wel iemand anders op dit forum die je eventuele details ( instellinegn en zo) kan geven.<br><br>Veel succes en groet, Erik

Bewerkt (5 oktober 2011 08:44)
duiksmurf

duiksmurf

• Lid sinds 25 april 2010
  • Berichten 74
  • Reputatie 0
  • 5 oktober 2011
  • 13:34

Misschien wat aanvullende tips:

De transformer heeft waarschijnlijk meerdere agenda's, bv PC_SYNC, Local, en gmail. Alleen de gmail agenda wordt per default gesynchroniseerd. let er bij het maken van afspraken dus op dat je je zaken daarin plant, anders komen ze niet door.

Het outlook probleem heb ik zelf opgelost met GSyncIt. Dit draait zowel op mijn laptop als op mijn thuis pc. Ik heb hierin meerdere calendars (enkele ook gedeeld met mijn vriendin) die zo gesynched worden met mijn gmail. Op hun beurt synchen mijn transformer en desire daar dan weer mee.

GSynchit kost een paar dollar per licentie, maar is het geld meer dan waard. Al mijn speeltjes praten nu met elkaar zondar dat ik ze steeds met draadjes aan elkaar moet verbinden :-D

succes
D.

Bewerkt (5 oktober 2011 13:34)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren