Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

viegje48

viegje48

• Lid sinds 20 mei 2011
  • Berichten 115
  • Reputatie 0
  • 20 september 2011
  • 18:11

dank je wel 4me2, hier kan ik wat mee, weet nu dat ik niks verkeerd doe.

heb ook al verschillende browsers geprobeer, dolphin, opera, firefox en natuurlijk de standaard browser

ook draai ik op android 3.2.

er zal dus niks anders opzitten als afwachten in de hoop dat die bug er nog word uitgehaald.

hartelijk dank voor de reakties

viegje

Bewerkt (20 september 2011 18:11)
redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2991
  • Reputatie 60
  • 21 september 2011
  • 09:06

EJS;219112

het is nog steeds android os en geen windows os?

Bewerkt (21 september 2011 09:06)
EJS

EJS

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 21 september 2011
  • 09:14

redbulletnl;219277
het is nog steeds android os en geen windows os?

Ik weet niet wat je hier nou mee wilt zeggen, maar de toetsen combinatie welke ik opnoemde hierboven werkt gewoon op mijn Asus EEE Pad Transformer (android 3.2) met los toetsenbord….

Dus graag kleine uitleg wat je nu bedoeld ??

Bewerkt (21 september 2011 09:14)
viegje48

viegje48

• Lid sinds 20 mei 2011
  • Berichten 115
  • Reputatie 0
  • 21 september 2011
  • 11:04

hoi EJS,

bedankt voor je suggestie mbt het toetsenbord echter heb ik geen toetsenbord of dockingstation erbij, heb slechts de kale trasnsformer

groetjes

viegje

Bewerkt (21 september 2011 11:04)
4me2

4me2

• Lid sinds 16 september 2011
  • Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 22 september 2011
  • 00:20

Het al dan niet hebben van een toetsenbord heeft weinig te maken met het niet (deels) kunnen selecteren van bepaalde tekst vanuit een email en / of website.
Met de transformer heb je een “scratchpad” en dat geeft wellicht soms wat soelaas.
Maar een tablet is in den basis bedoeld om met je vingers te bedienen…. sterker, de ondersteuning van een muis of scratchpad binnen android laat vaak zeer te wensen over omdat het slechts zelden toegepast wordt. Asus is bij mijn weten de eerste Android die met een echt toetsenbord komt in de Transformer en de Slider.

In mijn ogen is het al dan niet kunnen selecteren van een stuk tekst gewoon een bug.
het in eerste instantie “beantwoorden” of “doorsturen” van een email om tekst te kunnen selecteren kan nooit de bedoeling zijn.
Het is een beetje als je auto eerst in zijn achteruit moeten zetten alvorens je naar voren zou kunnen rijden. Daar zit niemand op te wachten.

Helaas zitten er (logischer wijze) veel bugs in Android 3.2
mijn browser loopt af en toe spontaan vast, reset en ik ben dan de pagina's kwijt waarmee ik bezig was
in mijn browser, maar ook in email typen, met het virtuele en/of het fysieke toetsenbord heeft veel vertraging.
De letters verschijnen pas na een seconde of langer

en zo kan ik nog wel even door gaan.
Eerlijk gezegd heb ik spijt van mijn aankoop
De voordelen van een fysiek toetsenboard wegen niet op tegen het gebrek aan 3G, de problemen met Android etc.

Bij elkaar heb ik ruim 615 Euro betaald voor een te zwaar apparaat (Slider) dat niet goed werkt en met maar 32GB opslag.
Voor iets meer dan 100 Euro meer had ik een dunne IPAD 3G met 64GB gehad.

Dat had ik veel beter kunnen doen dan klooien met een met een verre van af Android 3.2

Wie weet kan ik mijn Slider nog met weinig verlies kwijt.

4me2

Bewerkt (22 september 2011 00:20)
EJS

EJS

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 22 september 2011
  • 01:44

4me2;219607
Het al dan niet hebben van een toetsenbord heeft weinig te maken met het niet (deels) kunnen selecteren van bepaalde tekst vanuit een email en / of website.

Volgens mij had de topic starter ook geen probleem met het selecteren van een tekst, maar juist met het daarna “plakken” van de tekst. En aangezien ik dit probleem al eens was tegen gekommen, en toen dus mijn dockingstation/toetsenbord uitkomst gaf met de genoemde toets-combinatie, gaf ik dus deze tip ;-) Maar helaas voor de topic starter heeft hij geen dockingstation dus heeft hij niks aan mijn tip…

In de rest van je verhaal herken ik trouwens mijn EEE pad transformer totaal niet, hier werkt alles juist zeer stabiel, en heb ik maar weinig klagen….

Bewerkt (22 september 2011 01:44)
saunafreakje

saunafreakje

• Lid sinds 18 november 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 18 november 2012
  • 00:36

druk eerst op “wijzig” in de originele advertentie
selecteer de tekst, en kopieer
open je kladblok
plak daar de tekst
vervolgens selecteer en kopieer je de tekst weer
plaats nu een nieuwe advertentie
in het tekstvlak: crtl v doen
klaar

Bewerkt (24 april 2013 15:52)
pappiedappie

pappiedappie

• Lid sinds 19 september 2010
  • Berichten 679
  • Reputatie 0
  • 19 november 2012
  • 19:06

@4me2 en EJS
Het is offtopic maar ook ik wil even melden dat er met het fysieke toetsenbord van de TF101 niks mis is. Werkt gewoon helemaal super. Misschien dat het voor de slider een ramp is, maar nogmaals voor de TF101 is het voor mij een hele uitkomst thuis. Niks geen vertraging, alles werkt zoals het moet. Hierbij vermeld dat ik wel mijn TF geroot heb en een custom rom draai, misschien dat je daar wat mee kunt 4me2.

ps, mocht je de slider weggooien 4me2, dan weet ik nog wel een prullenbak voor je

Bewerkt (24 april 2013 15:53)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren