waarom zou je bedraad willen i.pv. wifi?
In hotels heb je vaak wifi in de lobby. Op hotelkamers vaak een Lan-aansluiting. Regelmatig prefereer ik internetten vanaf de hotelkamer i.p.v. de lobby.
Probeer hier eens naar te zoeken:
Sitecom WL-357
misschien ideaal voor jou
Sitecom | Product | Routers | Wireless Mobile Router 300N WL-357
ik neem aan dat in de hotelkamers wel stopcontacten zitten? zoja dan is de oplossing van randy nog geen slecht idee , gewoon een router van thuis meenemen :p
Dank Randyjc voor deze tip. Ik zal er zeker naar kijken. Hoop ook nog andere tips te mogen ontvangen.
MaxYo, heb je nog een oplossing kunne vinden?ben benieuwd
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Geachte Asus Eee Pad Transformer incl. dock-eigenaren,
Ik heb een RJ45 adapter met USB-aansluiting (KY-QF9700) aangeschaft. Dit voor het geval ik een keer bedraad het internet op wil i.p.v. wifi. Helaas kwam ik er achter :cry: dat deze niet werkt op de Asus Eee Pad Transformer. Dit vanwege het feit dat er alleen windows-drivers voor deze KY-QF9700 te downloaden zijn en geen (bij mijn weten) android drivers.
Weet iemand van jullie of er misschien een soortgelijke van usb naar rj-45 adapter voor o/s Android te krijgen is, zodat deze aangesloten kan worden op het docking-station.
Met vriendelijke groet MaxYo