Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

TheRicolaa10

TheRicolaa10

• Lid sinds 05 april 2011
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 25 augustus 2011
  • 10:38

Hallo,

Ik ben waarschijnlijk van plan om de Asus Transformer te gaan kopen.
Ik heb ook al goede recensies gezien, het enige wat me op dit moment tegen houdt, zijn de problemen. Ik heb namelijk op dit moment de Samsung Galaxy Mini. Daar heb ik alleen maar problemen mee gehad. Aantal voorbeelden:

- Apps niet meer kunnen updaten/installeren
- Berichtgeheugen vol (had maar 15 smsjes)
- enz.

Groetjes,
TheRicolaa10

Bewerkt (25 augustus 2011 10:38)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 25 augustus 2011
  • 10:53

Als een Opel niet lekker loopt, loopt dan een Volkswagen ook niet lekker ?
M.a.w. Een samsung Mini is geen Asus Transformer en omgekeerd. Dus problemen zijn niet altijd uitwisselbaar.

Bewerkt (25 augustus 2011 10:53)

Samsung Galaxy S8+

Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 25 augustus 2011
  • 14:36

Ik heb nu al een behoorlijke tijd de Transformer en hij bevalt mij uitstekend. Het hangt ervan af wat je ermee wilt doen. Ik heb geen 3G versie dus SMS kan ik je niet over bijpraten maar het geheugen zit nog lang niet vol terwijl ik er voor 1,8 GB aan apps op heb staan.
Het enige nadeel wat ik tot nu toe ben tegengekomen is dat het apparaat erg veel moeite heeft met het weergeven van mkv bestanden. Verder zou ik zo echt niets negatiefs kunnen opnoemen. Zeker met een dockje erbij vind ik het een erg goed apparaat.
Daarnaast blijkt ASUS steeds voorop te lopen bij het uitbrengen van updates tov Acer, Motorola en Samsung. Dat is ook wel erg prettig.
Een nadeel zou kunnen zijn dat de nieuwste versie (B70 serie) schijnbaar nog niet geroot kan worden. Het is maar net of je dat wel of niet erg vindt.

Groeten…

Bewerkt (25 augustus 2011 14:36)
Louism55

Louism55

• Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 25 augustus 2011
  • 20:08

Helemaal super. Goedkoop.Kwaliteit goed.werk zonder docking station. Zeer tevreden. Met Teamviewer kan ik zelfs mijn pc overnemen. Ook dat gaat prima. Kan dan gewoon mijn word documenten kan aanpassen. Prima scherm . Zeer helder. Scherp.

Heb alleen spijt van de aangeschafte asus sleeve. Waardeloos. Duur € 40,00. Slap. Past niet echt. Verschuift steeds, waardoor aansluiting met 220V niet voor gat komt. Asus moet je er omgedraaid in doen. Heel raar. Als je hem weglegt, kan de sleve niet dicht, want de 220V aansluiting zit in het midden van de sleeve. Hoe verzin je het. Dit is echt een aanfluiting van ASUS. Laat ze ajb met elektronica bezig houden, dat (o.a. de TF101) is echt top.

Maar Transporter zeker aan te raden. Kan ook niet iets vinden wat slecht of niet goed is. Werkt met android 3.2. Updates naar 3.1 en naar 3.2 ging probleemloos. Heel stabiel. De meeste apps werken.

Bewerkt (25 augustus 2011 20:08)
jawelok

jawelok

• Lid sinds 25 juli 2011
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2011
  • 07:40

ben zeer tevreden. Heb transformer met dockng station en werkt perfect. Mijn pcc is bijna overbodig geworden. Zowel prive als zakelijk perfect in te zetten. He er geen second spijt van. Heb verder geen negatieve punten te vermelden. Klasse product. Problemen die ik bij andere producten zie doen zich hier niet voor. Updates werken prima, opslag 32G is vrij veel en bij mij nog steeds niet vol. Bovedien kan ik er nog microSD indoen op lange termijn mmoct het nodg zijn. Voorlopig capaiteit genoeg, terwijl ik heel veel apps gebruik.
Werelds apparaat, zeker zeer aan te raden.

gr
Ray

Bewerkt (26 augustus 2011 07:40)
Janneman

Janneman

• Lid sinds 17 mei 2010
  • Berichten 190
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2011
  • 13:51

Fijne tablet. Ik ben tot op heden geen problemen tegengekomen.

Bewerkt (26 augustus 2011 13:51)

Nexus 5 | HTC One M7 | Samsung Tab Pro 10.1 | Galaxy Note 3

sk_nl

sk_nl

• Lid sinds 18 april 2010
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2011
  • 20:06

echt een geweldig apparaat! ik heb hem nu een maand en heb hem nog geen dag niet gebruikt. Werkt probleemloos met normale en gmail. kan met diverse office bestanden overweg en i.c.m. de dock echt perfect!

Ik zeg koop dat apparaat twijfel niet langer!

Bewerkt (26 augustus 2011 20:06)

Nexus 10 | HTC One X | HTC One M7

TheRicolaa10

TheRicolaa10

• Lid sinds 05 april 2011
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2011
  • 17:33

Dank je wel voor de reacties, ik ben waarschijnlijk ook van plan om het te kopen. Als mijn ouders tenminste toestemming geven. Ik ga de Transformer denk ik in Amerika bestellen omdat het dan 200 EUR scheelt, alleen volgens mij moet je dan wat betalen aan de douane.

Bewerkt (27 augustus 2011 17:33)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren