Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9

• OnePlus 6T

• Huawei Mate 20 Pro

• Samsung Galaxy S10

• Google Pixel 3 XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Macchouffe

Macchouffe

• Lid sinds 21 juli 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2011
  • 14:16

Hallo,

Ik ben al een tijdje aan het rondkijken om mij een tablet PC aan te schaffen omdat dit veel handiger lijkt dan altijd met mijn laptop van het ene klaslokaal naar het andere te gaan.

Mijn eerste idee was voor (aangezien ik een Apple gebruiker ben) om voor de iPad2 te gaan maar na veel lezen en zoeken op het internet toch maar tot de conclusie gekomen dat het veel te eng is, je bent te beperkt ! Dat is ook de reden waarom ik gekozen heb voor een HTC Desire in plaats van de iPhone.

Het voordeel van de iPad is dat alles vlekkeloos samenwerkt, het nadeel is onder andere alles moeten doen via iTunes wat met Android natuurlijk niet is. Sommige van mijn animaties zijn in flash dus dat kan je met een normale iPad ook al vergeten.

Maar voor mijn lessen gebruik ik vaak PowerPoint presentaties en daar knelt het schoentje denk ik. Via het programma Documents 2 Go kan je PowerPoint presentaties openen met Android. Op de website van dit programma staat er nergens te lezen als je hun desktopsoftware kunt gebruiken op Mac en een Android tablet (de Transformer staat ook niet op hun website).

Heeft er iemand weet als dit lukt of een alternatief voor dit programma ?

Alvast bedankt.

MacChouffe

Bewerkt (11 juli 2011 14:16)
Louism55

Louism55

• Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2011
  • 22:07

Ik maak powerpoint presentaties met Office 2007 en die zijn prima af te spelen op de ASUS Transporter. Zowel op de standaard software van de ASUS als met Document 2 go.
Waarom zou je Document 2 Go op je PC willen? Powerpoint van Windows werkt prima.

Bewerkt (11 juli 2011 22:07)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren