Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

BigTrouble

BigTrouble

• Lid sinds 13 januari 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2015
  • 00:24

Ok dit is voor mij de eerste keer dat ik gebruik maak van een forum en om hulp vraag dus bij deze.
Ik ben in het bezit van een Asus Transformer Prime TF201 (natuurlijk want daarom zit ik ook op deze forum)
De transformer Prime is een versie uit de USA en 3 jaar geleden gekocht.

Het probleem: de tablet heeft tot recentelijk normaal gedraaid maar, na een korte slaapperiode van ongeveer 3 uurtjes, wilde hij ineens niet meer functioneren via het touchscreen en tevens werkt de muisfunctie ook niet (NEE hij is niet gevallen, NEE er is niks overheen gegoten).
Na meerdere malen de Tablet te hebben herstart waarbij bij het opstarten kort de berichten Touchscreen Drivers bijwerken (0%) en systeem bijgewerkt werden weergeven (de 0% liep nooit hoger op) kreeg ik nog steeds geen resultaat en heb uit pure wanhoop het systeem teruggezet naar factory default. Maar nog steeds geen resultaat.
Het lijkt mij dat de drivers niet goed geladen zijn en dat het systeem opnieuw moet worden geladen (bij een pc zou ik de software en drivers opnieuw installeren) maar ik heb geen flauw idee, of ik dit moet doen, hoe ik dit moet doen en waar ik de benodigde software vandaan haal.

Zoals ik reeds heb gelezen in het forum zijn hier veeeeeeel meer slimmere mensen dan mij en hoop ik dat er iemand aanwezig is die mij een oplossing kan bieden.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren