Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

rayjes@outlook.com

rayjes@outlook.com

• Lid sinds 21 november 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 november 2013
  • 07:03

Hallo,

Ik heb mijn asus nu een paar weken in gebruik en loop elke keer vast (letterlijk).
eerst was het die ontbrekende flash player die niet meer te installaren viel via de app store
uiteindelijk een linkje gevonden om dit via een appart te downloaden file te doen. nu zal de youtube app het dan wel doen dacht ik maar nee hoor de app start en laat een heel scherm met voorbeelden zie kie ik er 1 dan speel deze hem af maar daarna wil ik bv het volgende filmpje zien dan blijft alles wit komt deze uiteindelijk met de melding er zijn problemen met u netwerk, opnieuw proberen dan, ja, kies ik, soms doet hij het dan wel maar meestal niet. Zelf zoeken naar een bepaald onderwerp op youtube is al helemaal uit den bose de app loopt dan helemaal vast. App geupdated geen verschil.

Verder kan mijn archos tablet van 5 jaar oud mijn hele netwerk zien met films in mappen op de nas of de externe harde schijf die aan mijn netwerk hangt via de router en alles tot 720 p afspelen maar de asus ziet wel de nas of de externe harde schijf maar wil echter alleen streamen via mediaplayer 11 of hoger wat een ellende

Ik hoop dat iemand deze problemen heeft kunnen oplossen voor zichzelf en mij hiermee kan helpen
Ik heb tot op heden alleen nog maar gefrustreerd films via de sdkaart en MX player kunnen kijken

Groet Raymond

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren