Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OnePlus 6T

• Huawei Mate 20 Pro

• Google Pixel 3 XL

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

JasperFC

JasperFC

• Lid sinds 09 november 2010
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 13 september 2012
  • 16:00

Hallo allemaal,

Ik heb het volgende probleem met mijn Asus Transformer Prime: mijn muis is weg. Volgens mij heb ik het nergens uitgeschakeld in de instellingen (zie bijlage), maar misschien is er iemand die wel weet of ik nog ergens anders een vinkje moet aanzetten.

Op dit moment kan ik de touchpad dus niet gebruiken. Ik gebruik het niet vaak, want ik kan het scherm natuurlijk ook gewoon bedienen met mijn vingers. Vreemd vind ik het echter wel, vandaar dat ik het even wil vragen.

Verder wil ik gelijk van de gelegenheid gebruik maken om jullie te vragen of jullie ook problemen ondervinden met het beeldscherm. Ik heb bij sommige apps (standaard bij het gebruik van Firefox) een soort storing in mijn beeld, aan de linkerkant. Het ziet er een beetje uit als een mobiele telefoon die je te dicht bij een monitor houdt. Is dit tegelijkertijd hier ook het probleem?

Ik hoor het graag van jullie!

Alvast bedankt

Groet van Jasper

Bewerkt (24 april 2013 15:33)
T_Scheen

T_Scheen

• Lid sinds 20 september 2011
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 16 september 2012
  • 19:04

Heb soms ook dezelfde 2 problemen. Een reset (kompleet uit en aan) helpt wel altijd.
Het fenomeen van het scherm aan de linkerkant, ik noem het ‘screenbleading’, heb ik de laatste weken wel vaker.

Bewerkt (24 april 2013 15:34)
Call_me@

Call_me@

• Lid sinds 16 maart 2012
  • Berichten 73
  • Reputatie 0
  • 17 september 2012
  • 13:58

Eerlijk gezegd weet ik niet of de Prime 100% gelijk is met de Eee Transformer. Maar daar zit op de bovenste rij van het toetsenbord ook een knop om het touchpad aan/uit te zetten. Kan dat 't zijn ? Want dan is dat vinkje onvoldoende om alles in het gareel te krijgen Succes.

JasperFC

JasperFC

• Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 17 september 2012
  • 14:29

Fantastisch! Dat was het probleem dus! Heb ik in ieder geval mijn muis weer terug, heel fijn.
Wat betreft het screenbleeding hoop ik maar dat het geen schade veroorzaakt oid.

JasperFC

JasperFC

• Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 21 september 2012
  • 19:20

Wil nog heel even terugkomen op het screenbleeding. Ik heb een filmpje gemaakt op het moment dat het optreedt. Het gaat dus om hetgeen wat links in beeld gebeurt:

Asus Transformer Prime - YouTube

Dit komt ook wel eens voor bij jullie?

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
Heob

Heob

• Lid sinds 05 juli 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 24 september 2012
  • 12:23

JasperFC;341424
Wil nog heel even terugkomen op het screenbleeding. Ik heb een filmpje gemaakt op het moment dat het optreedt. Het gaat dus om hetgeen wat links in beeld gebeurt:

Asus Transformer Prime - YouTube

Dit komt ook wel eens voor bij jullie?

Ik heb er helaas ook last van. Ik vind het best storend. Is daar wat aan te doen? Ik heb er nog geen werk van gemaakt, heb uiteraard nog garantie. Ik zou het echter wel vervelend vinden dat het verschijnsel - naarmate het apparaat ouder wordt- vaker zou optreden.

Bewerkt (24 april 2013 15:36)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren