Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

erwinkruger

erwinkruger

• Lid sinds 02 maart 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2012
  • 12:56

Eindelijk een Asus prime in gold gevonden en geleverd, gaat na 2 weken scherm kapot?
Een scheur in het glas aan de bovenzijde? Ik was gewoon aan het surfen op internet,
en spontaan een barst in het scherm? Nou, garantie gevalletje dacht ik?
Ik gebeld met Asus nederland, tja meneer, dat is vevelend? Ik zal hem zo spoedig mogelijk laten ophalen.
Waarschijnlijk zal dit vervangen worden door Asus vanuit de garantie.
1 dag later opgehaald door de vervoerder, en 2 dagen later het bericht, helaas valt de schade niet onder de garantie,
Er is van buiten af een hoge druk uitgeoefend dat deze schade heeft veroorzaakt?
Hier heeft u een offerte van de kosten als wij deze zullen vervangen?
Een touchscreen wat je niet mag aanraken, anders barst het scherm???
Nou, ik weer gebeld, en ze zeiden dat ze het scherm tegen kostprijs zouden vervangen €67,50.
Daar komen dan nog behandelkosten bij en vervoerskosten vanuit CZ.
En daar rekenen ze dan nog eens 20% BTW over..
€142,80 kost dit grapje nu???
Nou Asus, super goede service, totaal geen coulance regelingen mogenlijk.
Grrrr….

Bewerkt (24 april 2013 14:13)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 10 februari 2012
  • 19:31

Er is van buiten af een hoge druk uitgeoefend dat deze schade heeft veroorzaakt?
EenTouchscreenwat je niet mag aanraken, ander barst het scherm???

Uit dat zinnetje kan je helemaal niet opmaken dat je het touchscreen niet mag aanraken dat zeggen ze helemaal niet, En spontaan een barst in je scherm is wel heel erg vreemd dat gebeurd echt niet zomaar.

Bewerkt (24 april 2013 14:13)
erwinkruger

erwinkruger

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2012
  • 14:30

Klopt! Maar een spontane barst in het scherm is niet mogenlijk zeggen hun? (en jij dus ook)
Vertel dan eens waarom dit dan bij mijn Asus Prime wel “zomaar kan”
Ik heb dit scherm echt alleen maar aangeraakt zoals je dat doet met een Touchscreen???
Ik zag gewoon de barst er in komen?? Ik was gewoon aan het lezen op de site van nu.nl??
Die barst kwam vanuit boven, en scheurden langzaan naar beneden? (een schuine hoek van 4x4 cm)
En ik snap ook dat Asus ergens een grens moet trekken, maar je kan ook eens een oogje dicht knijpen voor 1
van je klanten, en een uitzondering maken. Er is totaal niks te vinden op internet hoe dit ontstaan zou kunnen zijn?
Niemand heeft dit ooit gehad? Blijkbaar.
Maar het is wel gebeurd?? En ik denk dat je als een bedrijf zoals Asus, beter 142,81 euro kan inversteren
in een naam als, goede service, die Asus!!!
Er hoeft maar 1 Asus Prime extra verkocht te worden om deze voor hun vrijwel geen geleden schade terug te verdienen.
Maar goed, het is hun regel, en ik koop geen nieuwe Prime voor 142,81 euro…
Als dit nu na enkele maanden weer gebeurd, is er echt iets aan de hand?
Misschien wel spanning op het glas of zo, of een fabrieks fout, wie zal het zeggen??
Hopelijk gebeurd dit nu nooit meer, ook niet bij andere gebruikers…

Zie foto….
3946

Bewerkt (24 april 2013 14:15)
erwinkruger

erwinkruger

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2012
  • 14:38

Nou, hier een foto van de spontane barst???

3945

Bewerkt (24 april 2013 14:15)
erwinkruger

erwinkruger

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 28 februari 2012
  • 10:59

Nou, eindelijk weer terug, mooi gemaakt, maar het volgende probleem is er al weer??
Het scherm gaat niet meer aan?
Al weer gebeld met de helpdesk, resetten help ook niet?
Nou meneer, dan moet u hem weer opsturen….
zucht…..

Bewerkt (24 april 2013 14:19)
erwinkruger

erwinkruger

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2012
  • 12:13

Inmiddels 2 weken weg. Nou blijkt het LCD scherm kapot, naar mijn meening is dit hun fout?
Ze hebben 3 weken terug het glas vervangen en daar zal dan wel iets zijn mis gegaan….
In iedergeval kost het deze keer niks….
Alleen wel weer 2 weken m'n tablet kwijt??
hopelijk komt hij deze week terug….

Bewerkt (24 april 2013 14:23)
Tenchinhan

Tenchinhan

• Lid sinds 14 april 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 april 2012
  • 12:39

erwinkruger;268080
Eindelijk een Asus prime in gold gevonden en geleverd, gaat na 2 weken scherm kapot?
Een scheur in het glas aan de bovenzijde? Ik was gewoon aan het surfen op internet,
en spontaan een barst in het scherm? Nou, garantie gevalletje dacht ik?
Ik gebeld met Asus nederland, tja meneer, dat is vevelend? Ik zal hem zo spoedig mogelijk laten ophalen.
Waarschijnlijk zal dit vervangen worden door Asus vanuit de garantie.
1 dag later opgehaald door de vervoerder, en 2 dagen later het bericht, helaas valt de schade niet onder de garantie,
Een touchscreen wat je niet mag aanraken, anders barst het scherm???
Nou, ik weer gebeld, en ze zeiden dat ze het scherm tegen kostprijs zouden vervangen €67,50.
Daar komen dan nog behandelkosten bij en vervoerskosten vanuit CZ.
En daar rekenen ze dan nog eens 20% BTW over..
€142,80 kost dit grapje nu???
Nou Asus, super goede service, totaal geen coulance regelingen mogenlijk.
Grrrr….

Ik heb mijn Asus transformer prime van sinds januari. Ik berg mijn prime ‘s avonds op in de kast in de dock, de ochtend nadien wil ik mijn prime aanzetten en wat zie ik een barst van links boven naar rechts onder. Ik ben altijd super voorzichtig met mijn prime en laat deze nooit zomaar rondslingeren. De barst is er ’s nachts in gekomen terwijl deze in de kast lag in zijn dockklavier.Eergisteren melding gedaan bij Asus holland en gisteren stond iemand van UPS voor de deur om deze op te pikken. Zo krasbestendig is hun Gorilla Glas niet, ik herinner mij toch de productinformatie van de Prime met een krasbestendige Gorilla Glass. Benieuwd wat ze mij gaan proberen wijs te maken.
Ik hou je op de hoogte

Bewerkt (24 april 2013 14:37)
Onno_Tuinder

Onno_Tuinder

• Lid sinds 08 mei 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2012
  • 12:51

hoi Erwin,

ik ben dus ook sinds een paar maanden “gelukkige” bezitter van een Asus prime want ook bij mij is er een barst in het scherm ontstaan. In de linker bovenhoek ongeveer 5 a 6 cm uit de hoek. Ik ben dan terug gegaan naar de verkoper (Staples Office center) maar hier werd mij hetzelfde verteld als bij jou: nog nooit gezien en dit zal toch echt door verkeerd gebruik gebeurt moeten zijn……..conclusie: ik kon hem wel laten opsturen naar Asus maar de verkoopmeneer wist 99,9% zeker dat mijn garantieclaim zou worden afgewezen en ik een forse reparatienota/offerte zou krijgen. Vooralsnog had ik het er maar bij laten zitten maar na het lezen van jouw post ga ik dan maar Asus zelf eens bellen en kijken of er nu wel een goed antwoord zal komen.

groet,
Onno

Bewerkt (24 april 2013 14:47)
hansvanloon

hansvanloon

• Lid sinds 16 april 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2012
  • 21:48

Hoi,

Bij mij hetzelfde probleem, de eerste keer toen ik hem uit de verpakking pakte een scheur in de hoek, gelukkig kreeg ik van BCC Oss een nieuwe, dus goede service. Nu 7 maanden later hetzelfde probleem, spontaan een scheur rechtsboven in het scherm toen ik de Asus tablet uit de kast pakte. Over de mogelijkheden van de tablet ben ik goed tevreden, maar dit kan toch niet voor een tablet van 600 euro. Ben benieuwd naar de service.

Groeten,

Hans van Loon
hansvloon@hotmail.com

Groeten,

Hans van Loon

Bewerkt (24 april 2013 15:23)
RunaR

RunaR

• Lid sinds 09 augustus 2010
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2012
  • 18:41

Ze hebben er blijkbaar niets van geleerd. Ik heb mijn TF700 Infinity twee weken gebruikt. Ik stop heb terug in de dock en doe heb gewoon dicht. Klap hem weer open, zit er een barst in …….. de linker bovenhoek.

Er zijn heel veel van dit soort verhalen op internet. Mijn tablet heb ik terug gestuurd naar de winkel (Azerty.nl). Volgens hun kan dit niet zomaar gebeuren, hij is vast gevallen. Of het ongelukje niet kan verhalen op mijn inboedel verzekering! Er is geen “ongelukje” gebeurt, dus ga ik ook niet mijn verzekering oplichten. Dit is gewoon een verkeerd ingespannen glasplaat.
Nu ligt mijn tablet al ruim een week bij Asus, ik heb nog niets gehoord. Redelijk lomp als je een 700 Euro kostende tablet niet eens zo kan gebruiken zoals hij bedoeld is.

Bewerkt (24 april 2013 15:27)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren