Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Erik89

Erik89

• Lid sinds 23 juni 2010
  • Berichten 113
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2012
  • 17:19

Is het mogelijk met een app om DVD's met menu en al te openen?
Bij mij kan ik de .VOB bestanden wel 1 voor 1 aanklikken maar dat is niet optimaal.
Converteren is altijd een oplossing, maar als er een speler bestaat dan is dat handiger.

Bewerkt (24 april 2013 14:08)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2012
  • 21:55

Nee dit kan niet zo ver ik weet als je film wil kijken moet je gewoon avi,mkv bestanden hebben, Is veel makkelijk ook met bewaren en ze zijn gelijk een stuk kleiner hier door.

Film in dvd formaat 4GB
Gewone avi film geen hd is rond de 700 a 800 mb.

FransP

FransP

• Lid sinds 29 augustus 2010
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2012
  • 08:40

Ik heb heb verwante vraag dus als het niet erg is stel ik hem hier.
Anders plaats ik,hem wel apart.
Ik heb een AC Ryan mediaspeler met diverse films in diverse formats en speelt deze goed af op mijn laptop en tv zonder dat ik deze hoef over te zetten naar een ander format.
Zou dit voor de prime (andoid 4.0) ook gaan lukken? Is voor mij handig op vakantie.
bvd

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2012
  • 12:28

Ja heb heel veel aparte spelers in de android market die meerdere bestanden ondersteunen, Maar wat ik merk is dat die standaard al veel afspeelt zelfs mkv verder heb ik een andere app erbij dice player die speelt echt alles af.

Bewerkt (24 april 2013 14:09)
T.A_Blet

T.A_Blet

• Lid sinds 22 mei 2011
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2012
  • 19:57

Erik89;263642
Bij mij kan ik de .VOB bestanden wel 1 voor 1 aanklikken maar dat is niet optimaal.
Converteren is altijd een oplossing, maar als er een speler bestaat dan is dat handiger.

Hallo Erik,

Een interessante vraag waarmee ik tot vanmiddag ook stoeide.
Ik begrijp je vraag heel goed, ik volg zelf ook series waarvan 3 tot 4 afleveringen op een DVD in de Video_TS folder staan.
Ik heb menig player geprobeerd zoals daar zijn Mobo, Dice, V, Rock en BS Player etc maar geen van allen slaagde erin vanuit een Video_TS de DVD af te spelen volgens de Menu structuur.
Het converteren van de afzonderlijk vob-bestanden is geen optie voor mij.

Ik ben heel blij dat je de vraag stelde want dat spoorde mij aan om nog eens goed te zoeken.
Er moest toch wel ergens iets te vinden zijn dat DVD's op Android afspeelt.
Ik kan je vertellen dat ik een hele goede player heb gevonden die de DVD volgens de Menustructuur afspeelt.

Ga daarvoor naar de Android Market en zoek op Daroon Player van Daroonsoft.
Is gratis en ik ben tot nu toe nog geen reclame in de player tegengekomen.
Ik vind het een geweldige player en mochten zij met een betaalde versie uitkomen zal ik deze zeker aanschaffen.

Na installatie en openen van de player krijg je een fullscreen menu met de volgende 6 opties:

Local Files
Streams
Playlist
DVD Folder
History
Helps

Als je op DVD Folder klikt opent zich een pagina met een lijst van de door jouw geuploade films/series/dvd's.
Ik zelf upload mijn DVD's naar de Movies map van ICS.
Simpel op de map klikken van de gewenste film/serie opent het hoofdmenu van die film en of serie.
Eenmalig klikken op het scherm laat een navigatie-venstertje verschijnen in de rechter benedenhoek.
Selecteer de menu instellingen via de links, rechts, op en neer pijlen en activeer die functie door op de enter/return pijl in het midden van dat navigatie-venster te klikken.

Wekt prima!

Succes allemaal.

T.A_Blet

T.A_Blet

• Lid sinds 22 mei 2011
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2012
  • 20:09

Carlos0_0;263899
Ja heb heel veel aparte spelers in de android market die meerdere bestanden ondersteunen, Maar wat ik merk is dat die standaard al veel afspeelt zelfs mkv verder heb ik een andere app erbij dice player die speelt echt alles af.

Mkv is een container die vele video-formaten kan bevatten.
Mijn mkv's spelen goed af op de standaard player van ICS maar zonder geluid.
Een externe player uit de Android Market zoals Dice-Player of BS-Player speelt deze wel goed af.

Misschien kan Frans eens aangeven om welke formaten het gaat of gewoon zelf eens proberen of ze afspelen.

FransP

FransP

• Lid sinds 29 augustus 2010
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2012
  • 10:30

T.A Blet;264008
Misschien kan Frans eens aangeven om welke formaten het gaat of gewoon zelf eens proberen of ze afspelen.

Ik zal na het weekeind eens kijken wat voor bestanden erop staan.
Ik heb toendertijd voor deze mediaplayer gekozen omdat hij bijna elk bestand kon afspelen direct op tv.
voor de pc had ik wel een geschikt programma nodig. weet zo even niet meer welk.

groet

Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1283
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2012
  • 13:50

Carlos0_0;263777
Nee dit kan niet zo ver ik weet als je film wil kijken moet je gewoon avi,mkv bestanden hebben, Is veel makkelijk ook met bewaren en ze zijn gelijk een stuk kleiner hier door.

Film in dvd formaat 4GB
Gewone avi film geen hd is rond de 700 a 800 mb.

Waar maar de kwaliteit van een 700MB film met .AVI extensie is verschrikkelijk waardeloos om naar te kijken.
Dan zou ik je DVDtje lekker naar Quicktime H2.64 comprimeren. Niet groot en een stuk mooier dan .Avi. Als je dan toch comprimeert

En anders gewoon lekker windows media video (wmv.) of .mp4. 'T is groter dan Quicktime H2.64 en .AVI maar dan komt het scherm van je Prime tenminste nog goed tot zijn rechtEn dat is ook belangrijk als je een film kijkt. Dat het er goed uit ziet.

Bewerkt (14 augustus 2013 11:32)
Frits@072

Frits@072

• Lid sinds 19 juli 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2013
  • 19:52

T.A_Blet
Erik89;263642

Hallo Erik,

Een interessante vraag waarmee ik tot vanmiddag ook stoeide.
Ik begrijp je vraag heel goed, ik volg zelf ook series waarvan 3 tot 4 afleveringen op een DVD in de Video_TS folder staan.
Ik heb menig player geprobeerd zoals daar zijn Mobo, Dice, V, Rock en BS Player etc maar geen van allen slaagde erin vanuit een Video_TS de DVD af te spelen volgens de Menu structuur.
Het converteren van de afzonderlijk vob-bestanden is geen optie voor mij.

Ik ben heel blij dat je de vraag stelde want dat spoorde mij aan om nog eens goed te zoeken.
Er moest toch wel ergens iets te vinden zijn dat DVD's op Android afspeelt.
Ik kan je vertellen dat ik een hele goede player heb gevonden die de DVD volgens de Menustructuur afspeelt.

Ga daarvoor naar de Android Market en zoek op Daroon Player van Daroonsoft.
Is gratis en ik ben tot nu toe nog geen reclame in de player tegengekomen.
Ik vind het een geweldige player en mochten zij met een betaalde versie uitkomen zal ik deze zeker aanschaffen.

Na installatie en openen van de player krijg je een fullscreen menu met de volgende 6 opties:

Local Files
Streams
Playlist
DVD Folder
History
Helps

Als je op DVD Folder klikt opent zich een pagina met een lijst van de door jouw geuploade films/series/dvd's.
Ik zelf upload mijn DVD's naar de Movies map van ICS.
Simpel op de map klikken van de gewenste film/serie opent het hoofdmenu van die film en of serie.
Eenmalig klikken op het scherm laat een navigatie-venstertje verschijnen in de rechter benedenhoek.
Selecteer de menu instellingen via de links, rechts, op en neer pijlen en activeer die functie door op de enter/return pijl in het midden van dat navigatie-venster te klikken.

Wekt prima!

Succes allemaal.

Hoi,

Ik heb de Daroon player geinstalleerd, maar de audio komt door waar zou dit aankunnen liggen
Weet iemand raad in deze

Frits@072

JahFlower

JahFlower

• Lid sinds 07 april 2010
  • Berichten 121
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2013
  • 11:28

Zou het niet weten, voor dvd maken gebruik ik zelf wondershare player.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren