Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

BobH

BobH

• Lid sinds 13 februari 2011
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 22 april 2013
  • 13:19

Gisteren uiteindelijk de knoop doorgehakt en de MeMopad aangeschaft.
Veel twijfel tussen de Galaxy Note 10.1 en de MeMopad, maar ben nu geweldig tevreden!

Voor mij was de prijs het belangrijkste voordeel.
Memopad €300 tov Note €370 (420 in de winkel maar 50,- terug van Samsung Cashback actie)

Allebei beschikken ze over een quadcore, Memopad met 1.2GHz en 1Gb en de Note met 1.4GHz en 2Gb. Het gekke was dat toen ik ze naast elkaar vergeleek met het scrollen van menu's en startschermen de MeMopad sneller is of lijkt. De verkoper wijt dat aan touchwiz, Asus gooit een minimaal sausje over android en dat is eigenlijk wel prettig.

De Note kan twee apps naast elkaar draaien maar het aantal apps dat die functie heeft is niet groot. En ik vraag me af hoe bruikbaar de stylus is in de praktijk. In de winkel mee staan spelen en dat is eigenlijk alles wat ik er mee wilde.

Al met al was het verschil in prijs voldoende om toch voor de Asus te kiezen.

Ik ben nu alleen nog hard op zoek naar een productspecifieke case.

Iemand tips of een andere mening?

Bewerkt (22 april 2013 13:19)
Raffa30

Raffa30

• Lid sinds 16 april 2012
  • Berichten 103
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2013
  • 17:48

Niet zo heel veel reacties hier , dat wilt zeggen dat deze tablet meer dan goed bevalt onder de gebruikers

Ben er zelf heel tevreden mee en Bolt vlotjes , ook sinds de update van over een kleine maand

Een case heb ik ook nog niet direct gevonden dus voorlopig universeel pakken

Bewerkt (21 mei 2013 10:06)
dieseljunkie

dieseljunkie

• Lid sinds 12 juni 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2013
  • 23:40

Heb nu twee weken de memopad en het is een prima apparaat. Zeer tevreden. Voldoende capaciteit voor de taken die ik er mee wil doen. Wel jammer dat de accessoires van Asus zeer beperkt zijn. Geen uitgebreide lijn met cases of beschermhoezen beschikbaar. Heb nu een hoes van Gecko gekocht en die voldoet goed.

viegje48

viegje48

• Lid sinds 20 mei 2011
  • Berichten 115
  • Reputatie 0
  • 30 september 2013
  • 15:06

heb ook de asus memopad, op zich een heel leuke tablet echter heb ik toch het gevoel dat het allemaal niet zo lekker loop
veel apps waaronder bijv omroep gelderland, omroep brabant nu.nl vind ik toch dat het net iets tekort komt, beeje hakkelig
allemaal, en dan rtlxl is helemaal een drama, heel veel lags echt hnderlijk

heb dezelfde apps op mn galaxy note 8.0 en op mn samsung galaxy S4 en daar draaien bovengenoemde programmas allemaal even soepel op.

hebben jullie een idee waar dat aan kan leggen?
en de note 8.0 draait dezelfde android versie als de memopad smart t301. nl android 4.2.1

heb de memopad al eens terug gezet naar fabrieksinstellingen maar helpt helemaal niks.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren