Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

AmarahVdZwet

AmarahVdZwet

• Lid sinds 10 april 2011
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • 17 december 2011
  • 12:32

Hee!
Ik heb een Tablet (Archos Arnova 10) sinds gisteren, Nu wou ik vandaag weer alleen gaf hij de volgende melding:
Het android.process.acore is onverwachts gestopt, Probeer het later opnieuw. Ik druk op ‘Nu Sluiten’ maar ik krijg gelijk weer de melding.. En zo de hele tijd door?!

Kan iemand mij helpen??

Thank You!

Bewerkt (24 april 2013 13:53)
AmarahVdZwet

AmarahVdZwet

• Lid sinds 10 april 2011
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • 17 december 2011
  • 14:36

Update:
Hij is uitgevallen en aan gaat hij niet meer, Ja ik heb hem in de oplader…

Bewerkt (24 april 2013 13:53)
spookie21

spookie21

• Lid sinds 19 december 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 december 2011
  • 13:12

Hallo,

Ik heb een galaxy s2. mijn derde in twee maanden om precies te zijn. Bij alle drie liep ik tegen hetzelfde probleem aan. Android.process.acore error. Je kan er wel vanuit gaan dat niet alle drie dus stuk zijn, maar wel dat er iets op de mobiel moet zitten dat dit veroorzaakt. Eerst dacht ik dat het gebruik van mijn gebruikte geheugenkaart de oorzaak was, maar na die verwijderd te hebben bleef het probleem bestaan. Ik heb vervolgens internet afgestruind om een oplossing te vinden en uiteindelijk ben ik op een hele simpele gestuit op een Engelse site. Ik had namelijk de widget “buddies now” in gebruik genomen omdat me dit erg handig lek en ik vond het ook wel leuk staan in mijn scherm met al die fotootjes van vrienden. Alleen vielen die buddies ook steeds uit bij de error en moest ik ze steeds weer opnieuw instellen. Op de Engelse site werd me geadviseerd deze buddies te verwijderen. Je kan ze niet van je toestel afhalen, maar wel op nul zetten en gewoon niet meer gebruiken en dat heb ik gedaan. Hij had andere buddies van market af gedownloaded en die werken perfect ÉNgeen androidstoring meer!!!! Ik heb dus ook nieuwe buddies met de naam ContactWidgets en deze werken hetzelfde. Je moet een paar stappen meer maken om ze in te stellen, maar voor de rest zijn ze net zo goed als de buddy op het toestel. Zorg dat je je contacten (hun foto's) als standaard op de google instelling bij je contactinstellingen hebt staan en dat je alles zoals whatsapp, facebook, skype, hyves al gesynchroniseerd hebt met je contacten en ook iedereen gekoppeld is met zijn account(s) en je hebt alles compleet in je buddy-balkje wanneer je die aantikt. De widget werkt echt super! Ik hoop dat er mensen mee geholpen zijn. Ik in ieder geval wel!!

Bewerkt (24 april 2013 13:55)
spookie21

spookie21

• Lid sinds 19 december 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 december 2011
  • 23:11

hoop dat je iets aan mijn schrijven op de site hebt. groetjes!

Bewerkt (24 april 2013 13:55)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren