Volgens mij kan je niet alle apps op een Android systeem draaien het lig ook aan het aparaat natuurlijk.
Mvg
Zohee, kick of the year(je post een aantal antwoorden op een vragen van een jaar geleden).
Ik neem aan dat het hiet gaat om de 70b IT en niet de 70b reader.
Iedereen die via iBood de Archos 70b IT (inmiddels draaiend op Andorid 3.x Honeycomb) aangeschaft heeft zal er al wel achter gekomen zijn dat lang niet alle apps in de Market (Play Store) zichtbaar zijn en dus volgens Google ook niet compatibel met de Archos 70b IT. Dit komt (ook) omdat nog lang niet alle apps geschikt gemaakt zijn voor tablet gebruik.
Zo is Facebook helaas nog steeds niet standaard via de Play Store op de Archos te zetten.
Als je echter de .apk ergens anders weet te bemachtigen en “onbekende bronnen” aangevinkt hebt kun je altijd proberen of het draait. Zo heb ik een wat oudere Facebook versie die ik ergens vond gewoon kunne installeren.
Nee helaas, inderdaad een oude post, maar ook een ouder model 70b reader.
en inmiddels wat wijzer, nu zou de vraag zijn of ik kan opwaarderen met een niewe versie van android.
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Kan ik alle android apps op een android gestuurd systeem draaien.
of zit hier ook weer verschil in.
dit app werkt met “Android™ 2.1 Eclair”
Misschien is er iemand wie het antwoord hierop heeft.
Vriendelijke groeten martin