Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 10 maart 2009
  • 13:52

AndroidApp: Bonsaiblast
Ik ben al een klein tijdje op Androidworld aanwezig en ik vond het vreemd dat het meest verslavende spel op de Android nog niet voorbij was gekomen op deze site: Bonsai Blast. Al vele malen gedownload en in de Android Market is dit spel een van de topfavorieten. Bij deze de review van dit verslavende spel…Bij deze een review:

Bonsai Blast is een vrij simpel spel. Er komen een stel gekleurde ballen voorbij, en jouw taak is het om de rij met ballen kleiner te maken. Bij 3 of meer ballen van dezelfde kleur verdwijnen ze. De rij volgt een bepaald parcour en eindigt bij een soort YinYang gat. Die mogen ze niet bereiken. Hoe simpel kan het zijn? Ik kan je vertellen, zo simpel is het spel niet….

Helaas. Het spel is ontzettend frustrerend. In het begin valt het nog wel mee. Je begint met makkelijke levels en deze worden al naar gelang steeds frustrerender. Snelheid en inzicht zijn hierbij een pré. Meestal is het een kwestie van snel reageren en een beetje geluk hebben. Een leuke bijkomstigheid zijn de upgrades of bonussen die je onderweg kan verdienen. Schiet een rij aan en maak er 3 of meer ballen van dezelfde kleur van, en je scoort. Doe het op een aparte manier, bijvoorbeeld via een muur, en je scoort hogere punten.

Al met al lijkt Bonsai Blast een simpel spel, maar het is niet verbazingwekkend dat dit een van de meest favoriete spellen is. Ik ben benieuwd naar jullie mening, en natuurlijk de andere vormen van tijdverdrijf in de vorm van spellen op de G1…..
http://www.androidworld.nl/androidapp-bonsaiblast/2250/

Bewerkt (10 maart 2009 13:52)

Uhmmmm…. Android?

Vincent

Vincent

• Lid sinds 10 februari 2009
  • Berichten 49
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2009
  • 08:49

Is inderdaad een tof spel! Na mijnenveger het 2e spel dat ik installeerde op mijn G1!
Het lijkt heel erg veel op Zuma en dit spel heb ik (figuurlijk) kapot gespeeld!

Bewerkt (11 maart 2009 08:49)
Ceased2be

Ceased2be

• Lid sinds 02 februari 2009
  • Berichten 124
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2009
  • 12:05

Zoek voor de grap eens op ‘Zuma’, dit is een regelrechte ongegeneerde kopie daarvan… maar o zo leuk

Bewerkt (11 maart 2009 12:05)
Arjan

Arjan

• Lid sinds 26 februari 2009
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2009
  • 22:54

Heel erg jammer. Ben zelf verslaafd geraakt. Maar het ergste, me vriendin ook. Oftwel ik krijg minder aandacht!

Bewerkt (11 maart 2009 22:54)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren