Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wout

Wout

• Lid sinds 09 februari 2009
  • Berichten 68
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2009
  • 19:57

Ceased2be
grappig, ik heb de eerdere duitse ‘RC33’ update handmatig geïnstalleerd, nog geen update melding verder gezien op mijn toestel. Als ik echter handmatig die RC9 wil installeren zoals ik ook de duitse RC33 heb gedaan krijg ik een error te zien (G1 icoontje met een geel uitroepteken) en kan ik alleen nog mijn G1 rebooten. Ben erg benieuwd of ik nog iets gepushed krijg

Dan zit je dus in hetzelfde schuitje als ik
Helaas ben ik bang dat we allebei voorlopig niet terugkunnen naar onze oude vertrouwde T-Mobile International Build 123099/#dienieuwe# (de europese, die nu dus geupdate word, RC4 naar RC9).
We zitten dus vast op de gekraakte rc33. Tjah, ze hebben ons gewaarschuwd? :roll:
Ben er zelf ook niet blij mee maarja…

Bewerkt (2 maart 2009 19:57)
wimstradamus

wimstradamus

• Lid sinds 07 februari 2009
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2009
  • 20:03

Wout
Ceased2be
grappig, ik heb de eerdere duitse ‘RC33’ update handmatig geïnstalleerd, nog geen update melding verder gezien op mijn toestel. Als ik echter handmatig die RC9 wil installeren zoals ik ook de duitse RC33 heb gedaan krijg ik een error te zien (G1 icoontje met een geel uitroepteken) en kan ik alleen nog mijn G1 rebooten. Ben erg benieuwd of ik nog iets gepushed krijg

Helaas ben ik bang dat we allebei voorlopig niet terugkunnen naar onze oude vertrouwde T-Mobile International Build 123099/#dienieuwe# (de europese, die nu dus geupdate word, RC4 naar RC9).
We zitten dus vast op de gekraakte rc33. Tjah, ze hebben ons gewaarschuwd? :roll:

hebben ze xda-developers niet een standaard tmi rc4 rom op de site staan ? zo dat je die weer kan booten.
voor windows mobile waren er altijd wel originele rom op internet te vinden.

Bewerkt (2 maart 2009 20:03)
Wout

Wout

• Berichten 68
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2009
  • 20:18

Heb daar wel naar rond gezocht, maar heb niets kunnen vinden. Mocht iemand hier wel iets kunnen vinden, zou ik het zeer op prijs stellen dat je dit met ons zou kunnen delenuiteraard doe ik hetzelfde, mocht ik nog wat tegenkomen

Bewerkt (2 maart 2009 20:18)
Ceased2be

Ceased2be

• Lid sinds 02 februari 2009
  • Berichten 124
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2009
  • 20:28

Wout
Ceased2be

De grap is vooral dat de bron van die RC33 update dezelfde is als waar nu die RC9 vandaan komt, het is een officiële T-Mobile build geweest wat ik begreep. Oh well… heb ook al geprobeerd (tot in den treure) om m'n G1 geroot te krijgen, maar dat is me ook nog niet gelukt.
Als ik m'n G1 terugzet naar de fabrieksinstellingen krijg ik dan niet gewoon de originele RC30 terug?

Bewerkt (2 maart 2009 20:28)
Wout

Wout

• Berichten 68
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2009
  • 12:31

Ceased2be
Als ik m'n G1 terugzet naar de fabrieksinstellingen krijg ik dan niet gewoon de originele RC30 terug?
TMI-RC4 bedoel je ipv RC30 denk ik?
En fabrieksinstellingen verwijderd geen updates, heb ik na wat google werk geconcludeerd
Je mag ‘t altijd proberen natuurlijk, maar maak dan wel ff aantekeningen van je ’desktop' en backup al je rommel zoals apps, en sync je contactsmaar denk niet dat 't werkt

Bewerkt (3 maart 2009 12:31)
Elmeraculous

Elmeraculous

• Lid sinds 03 februari 2009
  • Berichten 421
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2009
  • 18:58

Ook al gepost in RC33 thread, maar ik heb m'n update dus binnen.

Vanochtend begonnen met volle batterij, maar vanavond weer net zo snel leeg als anders… Da's dus in ieder geval niet verbeterd.

Heb wel Google Latitude nu, zag ik…

Bewerkt (3 maart 2009 18:58)
demies

demies

• Lid sinds 21 februari 2009
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2009
  • 10:59

ik heb wel de update binnen maar zie nergens google latitude zit die ergens verborgen of zo

Bewerkt (7 maart 2009 10:59)
kvdnberg

kvdnberg

• Lid sinds 15 februari 2009
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2009
  • 11:34

Google Latitude zit in de maps applicatie. BIj de eerste keer opstarten na de update kreeg ik een melding over Lattitude, en verder zit er een Lattitude optie in je menu in maps.

Bewerkt (7 maart 2009 11:34)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren