Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 19 februari 2009
  • 12:51

Gmail offline op je G1 (en de iPhone)
Google timmert hard aan de weg met Gmail. Ik ben sinds kort met mijn kantoor gebruiker van Google Apps, de proffesionele uitgave van Gmail, en geniet van alle voordelen die dat schenkt. Google labs zorgt voor een constante ontwikkeling aan add-ons, maar ook aan het proffesionaliseren van het platform. Sinds kort is het dus ook mogelijk om zonder internet-verbinding toch bij je mail te kunnen,doordat het lokaal wordt opgeslagen.Dat betekent dat wanneer de verbinding wegvalt op kantoor, of ik werk op mijn laptop in een vliegtuig, ik gewoon mijn ontvangen mail kan openen en kan bewerken. De “verzonden” mail staat gewoon netjes te wachten totdat er weer verbinding is.

Het ideale van Gmail/Google apps is dat ik deze ook op realtime op mijn G1 kan ontvangen en zo overal mijn agenda en mail kan lezen. Maar goed ik werk  net als wilson ook wel eens in bed, gewoon even mail checken op mijn G1. Maar dat gaat niet werken als vriendin lief de stekker uit het modem trekt omdat ze wil slapen. Geen verbinding, kan ik niet bij mijn mail komen nie…. Maar ook daar hebben de super-nerds van Google weer wat op bedacht.

Het Gmail-team heeft een manier gevonden om je gegevens uit je gmail op te slaan in een reeds aanwezige data-base op je G1 ( en de iPhone en ook andere modellen). Hoe het precies werkt mag je zelf bekijken onder deze post, want daar vind je de video van Gizmodo . Wanneer deze nieuwe technologie beschikbaar wordt is nog niet bekend

httpv/www.youtube.com/watch?v=VmjxmOtNZCk&feature=player_embedded
http://www.androidworld.nl/gmail-offline-op-je-g1-en-de-iphone/2044/

Bewerkt (19 februari 2009 12:51)

Uhmmmm…. Android?

Elmeraculous

Elmeraculous

• Lid sinds 03 februari 2009
  • Berichten 421
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2009
  • 23:56

Is het nou Ruud of Dimitri z'n vriendin die die strakke acties uithaalt iedere avond? ;-)

Bewerkt (19 februari 2009 23:56)
Wout

Wout

• Lid sinds 09 februari 2009
  • Berichten 68
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2009
  • 00:26

Ruud
Ik ben sinds kort met mijn kantoor gebruiker van Google Apps, de proffesionele uitgave van Gmail, en geniet van alle voordelen die dat schenkt. Google labs zorgt voor een constante ontwikkeling aan add-ons, maar ook aan het proffesionaliseren van het platform.

Oei oei, niet erg professioneel dit

Typisch een fout die ik ook wel eens zou maken
Google is hier ook weer eens een super oplossing voor: Twijfel je over een woord? Google it!

Bewerkt (20 februari 2009 00:26)
Tom

Tom

• Lid sinds 18 februari 2009
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2009
  • 01:25

Wout
Ruud
Ik ben sinds kort met mijn kantoor gebruiker van Google Apps, de proffesionele uitgave van Gmail, en geniet van alle voordelen die dat schenkt. Google labs zorgt voor een constante ontwikkeling aan add-ons, maar ook aan het proffesionaliseren van het platform.

Oei oei, niet erg professioneel dit

Typisch een fout die ik ook wel eens zou maken
Google is hier ook weer eens een super oplossing voor: Twijfel je over een woord? Google it!
Bovendien is Google Apps helemaal niet een professionelere uitgave van gMail. Het is gewoon identiek. Enkel in de Apps Premier-versie zitten wat extra'tjes.

Bewerkt (20 februari 2009 01:25)
Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 20 februari 2009
  • 09:26

Zal Dim! even mailen. Alle posts worden doorgepost onder mijn naam (automatisch). Vinden jullie dit prettig overigens?

Bewerkt (20 februari 2009 09:26)

Uhmmmm…. Android?

dim

dim

• Lid sinds 13 december 2008
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2009
  • 11:09

@Wout gezien…bedankt voor de tip !

@Tom Google Apps heeft verschillende vormen, gratis en betaald. En ik vind het zelf wel een professionele vorm van Gmail, omdat het frontend mischien wel het zelfde is maar met een beheerscherm voor de verschillende mailboxen e.d en idd de betaalde versie (die ik heb) zonder de advertenties en de 24/7 support die je hebt. Maar het is idd maar hoe je het bekijkt.
Ik ben er bij mee !

Bewerkt (20 februari 2009 11:09)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren