Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Samsung Galaxy S10 Lite

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 26 oktober 2010
  • 16:49

Op het moment van dit schrijven zitten we aan 50.000 posts op het AW forum.
Dit hebben we uiteraard aan de gebruikers te danken en alsook aan de goede werking op het forum van de moderators.

Nu vraag ik aan jullie gebruikers om eens jullie gedacht te zeggen in reply op deze post.
Wat kunnen we doen om het jullie nog aangenamer te maken ?

Dus wat kunnen we verbeteren , toevoegen , veranderen ?
Zeg het maar en we bekijken de voorstellen en zien uiteraard wat we eraan kunnen doen.

Nogmaals aan alle gebruikers , bedankt om het forum zo te maken zoals het nu is./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />

Bewerkt (26 oktober 2010 16:49)
satshow

satshow

• Lid sinds 10 september 2010
  • Berichten 1709
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2010
  • 19:06

Ik lees dagelijks de reviews van de apps ed. Steek veel info op in de tijd dat ik hier vertoef.
Wat ik wel makkelijk zou vinden is bv het volgende topic. Hier wordt uitgelegd hoe je kan rooten en de lagfix erop zetten. Werkt prima allemaal, heldere uitleg maar ik zou het handig vinden dat in dat topic gelijk uitgelegd kan worden hoe je weer kan unrooten als je die methode gebruikt hebt. Gaat om dit topic: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/8286-how-froyo-root-lagfix-samsung-galaxy-s.html

Dit is uiteraard maar een voorbeeld.

Bewerkt (26 oktober 2010 19:06)

Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4

Jayum

Jayum

• Lid sinds 18 september 2010
  • Berichten 318
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2010
  • 19:45

Wat een prestatie.

Bewerkt (26 oktober 2010 19:45)

/

fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 26 oktober 2010
  • 19:49

50.000 is niet eens zo veel. Als je een paar spamboard toevoegt vliegt dat aantal om hoog

Bewerkt (26 oktober 2010 19:49)
Xeno

Xeno

• Lid sinds 27 maart 2010
  • Berichten 2176
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2010
  • 20:25

Fifarunner, met spammer zijn we niet echt blij, toch vind ik dit een goede prestatie.

Sent from my Samdroid GT-I5700

Bewerkt (26 oktober 2010 20:25)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 26 oktober 2010
  • 20:32

Jammer

Bewerkt (26 oktober 2010 20:32)
mvenneker

mvenneker

• Lid sinds 18 oktober 2010
  • Berichten 1596
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2010
  • 20:33

gefeliciteerd met 50.000 posts ! een hele prestatie

qua suggesties. Ik zou bij de populaire telefoons wellicht wat uitbreiding in secties willen zien om wat dieper in bepaalde dingen in te gaan. ( als aanpassing op de centrale custom rom en theming sectie nu )

1: het promoten van cooked roms + support er van
2: een app+theming sectie

mischien dat soort zaken?

moderators aanstellen per sectie ipv all-over het board? om zo specifieker support te kunnen geven op bepaalde telefoons.

promoten van de website, om meer bezoekers te trekken?

nja just wat gedachtes.

ps: actualiseren van de onderschriften van de forumsecties?

bijv: google nexus forum: het toestel van google dat in mei 2010 door vodafone op de markt word gebracht?..

Bewerkt (26 oktober 2010 20:33)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2010
  • 21:29

Dank mensen voor de felicitaties. Alhoewel jullie allemaal gefeliciteerd zouden moeten worden voor jullie eigen bijdrages aan het forum

Ik lees al hele goede ideeen hierzo en we willen alles onder de loep nemen…dus guyz…keep those ideas coming!!

Bewerkt (26 oktober 2010 21:29)

Samsung Galaxy S8+

Obiku

Obiku

• Lid sinds 16 juni 2010
  • Berichten 344
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2010
  • 00:33

Ik vind dat dit forum erg goed loopt en een goeie impuls is voor de Android community in Nederland. Dit is natuurlijk mede te danken aan de populariteit van de site zelf, maar ook op grote sites zijn er fora die nauwelijks op gang komen. In mijn ogen is een groot deel van dit forum te danken aan het enthousiasme van de gebruikers. De huidige Android-gebruikers zijn in mijn ogen toch ‘early adopters’ die enthousiast zijn over hun toestel, en graag andere mensen willen helpen om het maximale uit hun toestel te halen. De wisselwerking tussen newbies met vragen en enthousiastelingen die graag mensen op weg helpen is goed. Ook de gebruiksvriendelijkheid van het forum is uitstekend, al lukt het nog steeds niet met Chrome om ‘automatisch’ in te loggen, hij onthoudt mijn wachtwoord wel, maar mijn gebruikersnaam niet. Ook de mods zijn erg actief en doen naast modereerwerk ook hun best om gebruikers te helpen, waarvoor hulde.

Als ik dan toch een paar suggesties mag doen voor verbetering, dan zijn dat de volgende:

1) Persoonlijk vind ik de frontpage van het forum té lang en onoverzichtelijk. Dit komt onder meer omdat er voor elk toestel een separaat kopje is. Bij de sectie ‘Providers’ hebben jullie dat slim opgelost, door een soort van ‘subfora’ te maken. Als je dat per merk ook zou doen (dus onder HTC subfora Magic, Hero, etc) zou dat de overzichtelijkheid ten goede komen.

2) Het ‘Stel jezelf voor’-forum heeft in mijn ogen weinig toegevoegde waarde. Leuk hoor, dat iemand Pietje Puk heet en een Samsung heeft gekocht, en dat 3 mensen hem welkom heten, maar wat mij betreft blijft dat achterwege

3) Zet goed bezochte subfora bovenaan de pagina, en minder goed bezochte subfora onderaan (of geef desnoods gebruikers de mogelijkheid om favoriete subfora te kiezen die automatisch bovenaan komen wanneer ze zijn ingelogd, maar ik snap dat dit waarschijnlijk vrij veel ontwikkelwerk met zich meebrengt)

Verder: niets dan hulde over dit forum. Ook functies als de ‘soortgelijke discussies’-optie werken uitstekend en leveren relevante topics op.

Bewerkt (27 oktober 2010 00:33)
Veranum

Veranum

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 116
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2010
  • 09:12

Gefeliciteerd AW, op naar de volgende 50.000!
Ik ben het wel eens met de verbeter punten die hierboven zijn aangedragen. Wat ik graag zou willen zien is een optie om forum secties te negeren als ze voor mij onbelangrijk zijn. Hiermee bedoel ik dat ik de secties voor HTC's weg kan klikken. hiermee worden alleen de relevante onderdelen nog weergegeven, wat het weer meer overzichtelijk maakt.
Wat ook misschien nog zou helpen is een aparte sectie met daarin een alfabetische lijst van know how.
Bijvoorbeeld:
Ik zag AVS gister iets zeggen over een 3 click combo. Ik weet zo niet wat dat inhoud dus zou ik, zonder steeds te hoeven vragen, graag ergens willen lezen wat dit precies inhoud. een soort van wiki die gemaakt word door de leden zelf. en dat hier dmv hotlinks naar verwezen kan worden in posts. Dit scheelt het oeverloze herhalen en uitleggen en zorgt voor een algemene kennis database

Bewerkt (27 oktober 2010 09:12)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren