Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6186
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 25 november 2019
  • 09:53

De Motorola One Action is een smartphone die, zoals Motorola zegt, de eerste actiecamera met ultragroothoek is. Doordat de lens een kijkhoek heeft van 117° leg je tot 4x meer vast tijdens het filmen van bijvoorbeeld actievideo’s.

Lijkt het jou wat om dit toestel te testen en dan natuurlijk met name hoe goed deze camera actie op video vastlegt, motiveer dan in een reactie hieronder waarom Androidworld jou moet kiezen om namens het AW Beta Team de Motorola One Action te reviewen. We zoeken dus een reviewer die de actiecamera flink gaat uitproberen, de opgenomen video zal dan op Youtube worden geplaatst en ook in het reviewartikel op Androidworld komen te staan.

Na de testperiode zal het toestel weer moeten worden ingeleverd.

Denhollanderdaniel1

Denhollanderdaniel1

• Lid sinds 24 oktober 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 november 2019
  • 21:04

Ik ben geschikt voor het testen van dit toestel omdat ik veel sport in survival run, wat een zeer actieve sport is waar dus ook veel actie op te nemen valt.

hola españa

hola españa

• Lid sinds 23 oktober 2019
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 november 2019
  • 22:36

Ondanks dat ik lichamelijke beperkingen heb vanwege een noodlottig arbeidsongeval tengevolge van vluchtmisdrijf ben ik van mening dat mensen met beperkingen'iet zomaar afgeschreven moeten worden en op een andere manier misschien ook wel een hele mooie ervaring op kunnen doen wat resulteert in een behoorlijke review vanuit een andere kijkhoek. Tijdens het wandelen met de hond langs de Zeedijk geniet ik er enorm van de mooie lucht en eindeloze zichten vast te leggen omdat ze grenzeloos vertrouwen in wat je nog wel kan symboliseren . Tevens is een smartphone het ideale communicatiemiddel dat helpt je isolement te doorbreken. Daarom ben ik ervan overtuigd dat er naast perfectie, kracht en stoere volmaaktheid ook mensen met beperkingen heel mooie dingen kunnen bijbrengen en met deze Motorola ongetwijfeld op hun manier mooie hetzij minder spectaculaire zaken kunnen verwezenlijken om in een review te gieten die het leven misschien wel eens vanuit een andere kant belicht een hart onder de riem van mensen die dagelijks geconfronteerd worden met the real struggle of life dat hun omgeving belicht vanuit een heel ander opzicht

Westdorpwa

Westdorpwa

• Lid sinds 15 maart 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 november 2019
  • 09:27

Ik ben in ieder geval niet de kandidaat die jullie zoeken, zou echt nooit een telefoon kopen van onder de 800 euro.

andre.mud

andre.mud

• Lid sinds 25 oktober 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 november 2019
  • 09:32

Ik heb de afgelopen tijd de motorola g4 en g5 gehad. Ik ben wel benieuwd hoe deze is. Nu heb ik een Mi A2 lite. Dure telefoons zijn niet aan mij besteeds. Ik ben steeds op zoek naar de goedkoopste modellen voor de beste kwaliteit. Ik ben benieuwd hoe deze is.

mmjvanzon

mmjvanzon

• Lid sinds 26 november 2019
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 november 2019
  • 15:15

Ik zou dit toestel graag willen testen omdat ik graag actie foto's maak van mijn zeer actieve kinderen

rune.de.temmerman

rune.de.temmerman

• Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 november 2019
  • 20:16

Ik ben de geschikte persoon voor deze gsm te testen ik ben namelijk opzoek naar een nieuwe gsm. Ik volg ook een grafische richting op school en moet daarom voor school en mijn examen veel foto’s maken. Daarom zou ik graag deze gsm willen testen zodat ik ook kan aantonen dat je tegenwoordig ook met een gsm mooie foto’s kunt maken en niet enkel met een fototoestel 

Gr. De Temmerman Rune

Tobias123

Tobias123

• Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 november 2019
  • 20:38

Sinds september studeer ik in Leuven, er is hier via de KU Leuven een breed spectrum aan sporten. Zo gaat het van cheerleaden tot schermen, maar ook 'gewoon' voetbal of atletiek. De sporten gaan van beginners tot ervaren groepen doe meedoen met Europese kampioenschappen. Bij al deze sporten zou ik deze camera zeer goed kunnen gebruiken omdat er veel verschillende sporten zijn, dus sowieso iets gaafs om te filmen of te fotograferen.

Marjolein26juli

Marjolein26juli

• Lid sinds 27 november 2019
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 november 2019
  • 09:58

Hallo! Thuis heb ik glasvezel, dus het uploaden van foto's of filmpjes gaat als een malle. Ik heb een grafische opleiding achter de rug, en mijn hobby is fotografie. Bovendien sport (voetbal) ik ook graag. Mijn favoriete bezigheid is Urban Exploring, dus daar kan je ook nog wat van verwachten. Waarschijnlijk ben ik iets te laat, maar ik probeer het toch. Ik ben trots Motorola fan en heb ook de Motorola One Vision in mijn bezig, gepre-ordered zelfs. Mijn motivatie is dus kort maar krachtig

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren