Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Leander

Leander

• Lid sinds 29 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2010
  • 17:13

Hey Crew,

Ik wil mij nergens mee bemoeien, ik wil ook niets afkraken. Ik vind alle berichten van goede kwaliteit, maar toch mis ik veel belangrijk/nuttig nieuws in de loop van de weken. Zo zie ik in mijn reader allemaal nieuws over Android terwijl Androidworld daar weinig over schrijft (als dat wel het geval is, zijn jullie er vaak wel snel bij)

Een voorbeeld wat toch wel leuk nieuws is:

- Android 3.1/3.2 gaat HoneyComb heten?
- Uitklapbaar Tablet Toshiba Libretto (zie je niet veel).
- Anders Tablet van eDGe, ene scherm eReader, andere een Android tablet scherm
- De Froyo update voor Desire van Vodafone komt binnen enkele dagen?
- Iets over Google Chrome OS Tablet?
- Ik snap ook niet dat er nooit iets over Androidfest.com is geschreven? (of is dat niet belangrijk genoeg?)
- T-Mobile G2?

Dit is allemaal recent gebeurd, behalve dan Androidfest.com. Dat is al een tijdje geleden online gegooid xD Kortom, waar blijven de schrijvers?

Btw: Er staat inderdaad een aantal tablets tussen, maar dat komt door dit topic: http://www.androidworld.nl/forum/overige-toestellen/6400-grote-android-tablet-topic.html Ik heb mijn filter op dit moment enkel Android Tablets uit m'n RSS Reader xD Geen zin zonet om de rest te lezen, als t belangrijk is komt het waarschijnlijk nog wel 10x langs (andere sites hmpf)
Dus, waar blijven jullie? Een wel verdiende vakantie? :p

Bewerkt (22 april 2013 12:34)
Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 19 augustus 2010
  • 20:21

Bedankt voor je feedback, wordt altijd gewaardeerd!

Wij doen ons best zoveel mogelijk, interessant, androidnieuws te brengen in onze oh zo mooie nederlandse taal! Daar horen (de meeste) van bovenstaande berichten natuurlijk ook bij, echter is een kleine uitleg over AW op zijn plaats.

Androidworld draait volledig op vrijwilligers die alleen menig vrij uurtje aan Android besteden. Ook voor mijzelf is Android een flink uit de hand gelopen hobby, hetgeen ik nooit gedacht had bijna 2 jaar geleden toen ik het domein registreerde. Wij proberen zoveel mogelijk nieuws te bloggen, echter doen wij dit allemaal naast een (meestal) fulltime job, dus het is erg lastig om ALLE nieuws te publiceren. Dus, nogmaals, snap je redenatie, maar we hebben gewoon de ‘mankracht’ niet om dit dagelijks te verwerken, alhoewel we zeker niet mogen klagen als je ziet hoeveel berichten er toch elke dag online komen.

Kortom, als je mee wilt helpen met bloggen ben je altijd van harte welkom, graag zelfs! Wij doen en blijven ons best doen om Nederland van zoveel mogelijk, interessant nieuws te voorzien!

Uhmmmm…. Android?

Leander

Leander

• Lid sinds 29 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2010
  • 20:28

Ik begrijp je probleemHet kost inderdaad veel tijd, maar je hebt een bomvol forum met enorm veel enthousiastelingen die veel weten over Android? Je kan toch opzoek gaan, net zoals dat gebeurde met moderators, naar wat nieuwsschrijvers?

Als je iemand zoekt, ik zou me best beschikbaar willen stellen (net zoals vele anderen). Ik zou ook wel een test bericht willen schrijven, het is maar wat jij wil. Ik heb enorm respect voor deze community die je opgebouwd hebt. Ik probeer al tijden zo iets op te bouwen (dan wel niet over Android), dus ik weet hoe moeilijk het is! In ieder geval, ga zo door!

Toxic

Toxic

• Lid sinds 26 juli 2010
  • Berichten 109
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2010
  • 20:29

Nouuuuww,Leander hier ligt een kans voorje !

Voorzie ons/mij van je android nieuws !
SUC6 !

Ruud

Ruud

• Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 19 augustus 2010
  • 20:33

Leander;35143
Ik begrijp je probleem/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" /> Het kost inderdaad veel tijd, maar je hebt een bomvol forum met enorm veel enthousiastelingen die veel weten over Android? Je kan toch opzoek gaan, net zoals dat gebeurde met moderators, naar wat nieuwsschrijvers?

Als je iemand zoekt, ik zou me best beschikbaar willen stellen (net zoals vele anderen). Ik zou ook wel een test bericht willen schrijven, het is maar wat jij wil. Ik heb enorm respect voor deze community die je opgebouwd hebt. Ik probeer al tijden zo iets op te bouwen (dan wel niet over Android), dus ik weet hoe moeilijk het is! In ieder geval, ga zo door!

Graag! Ik zie graag een ‘testbericht’ tegenmoet via Ruud (apendingetje) androidworld (puntje) nl

Uhmmmm…. Android?

Leander

Leander

• Lid sinds 29 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2010
  • 20:36

Ok ik zal morgen wat schrijven. Krijg je het dan wel in je postvak in.

Ruud

Ruud

• Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 19 augustus 2010
  • 20:42

Zie hem graag komen!

Uhmmmm…. Android?

West

West

• Lid sinds 04 augustus 2010
  • Berichten 288
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2010
  • 15:27

Ghehe dit deed catenaccio.nl ook al eerder, kwam mijn broer (schrijver Japs) als winnaar uit :p

Bewerkt (22 april 2013 12:35)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren