Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Theuntje

Theuntje

• Lid sinds 29 september 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2013
  • 14:15

Moet AW nu stoppen aangezien HUB nu failiet is?

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2991
  • Reputatie 60
  • 27 augustus 2013
  • 14:17

Nee wat HUB is slechts een partner(voor reclame enzo).
Vind het wel jammer dat AW het niet als site nieuws heeft gemeld.

Machiel

Machiel

• Lid sinds 28 september 2010
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2013
  • 17:46

Het is op zijn minst opvallend te noemen dat er eigenlijk niet wordt ingegaan op het failliet van HUB. En welke gevolgen dat heeft voor AW. Ook bij Hardware.info reageren ze er niet echt op, hoewel ze daar wel netjes een artikel erover hebben geschreven.

Daarnaast staat hier op de site dat AW en HUB samen deze publicatie maken. Ook heeft de cookie control het over “De websites van HUB uitgevers”.

Nexus 4
Nexus 7 (2012 + 2013)
Asus EEE Pad transformer TF101
HTC Incredible S
Google Chromecast

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6178
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 28 augustus 2013
  • 17:52

Er is via diverse social media een statement naar buiten gebracht:

Met betrekking tot het faillissement van HUB Uitgevers: Androidworld werkt samen met HUB op het gebied van advertenties en techniek, maar wij zijn verder gezond en zullen zeker doorgaan!
Er valt ook verder weinig over te vertellen dus is het niet echt nodig om daar een heel artikel aan te wijden

Machiel

Machiel

• Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2013
  • 18:08

Zou je het niet in een kort artikel op de site toelichten dan?
Het is mooi om te lezen dat AW een gezond bedrijf is. Wel ben ik benieuwd naar de toekomst. Gezien er samen werd gewerkt met HUB voor de advertenties en techniek volgen er nu waarschijnlijk wel wat wijzigingen. Ook zullen de advertenties jullie grootste inkomstenbron zijn en die valt mogelijk nu weg.

Nexus 4
Nexus 7 (2012 + 2013)
HTC Incredible S
Google Chromecast

appie21

appie21

• Lid sinds 08 augustus 2012
  • Berichten 120
  • Reputatie 10
  • 29 augustus 2013
  • 09:11

Ik vind het spijtig dat dat AW met hub in zee is gegaan..

Het forum vind ik bar slecht werken (zoek functie en dergelijke)
Ook vind ik het alles er niet mooier op geworden.(dat is een mening)

Ik ben idd benieuwd of AW hier echt niet van gaat merken!Ik den Dat het erger met HUB is dan dat wij denken!

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6178
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 29 augustus 2013
  • 09:16

appie21
Ik ben idd benieuwd of AW hier echt niet van gaat merken!Ik den Dat het erger met HUB is dan dat wij denken!
Dat het met HUB erger is kan wel kloppen, een faillissement heeft tenslotte een grote impact voor alle betrokkenen en dan met name voor de medewerkers. Echter voor AW zijn die gevolgen niet zo groot aangezien hier alleen sprake was van een samenwerking.

Dus geen zorgen, AW gaat gewoon lekker door

Machiel

Machiel

• Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2013
  • 11:14

Beste AW-ers,

Ik zie inmiddels op de website een vermelding dat AW gemaakt wordt in samenwerking met MediaLizard. Er vanuit gaande dat dit vanwege het faillissement van HUB is post ik mijn vraag even hier. Wat is MediaLizard en wat voor insteek heeft MediaLizard met AW? Misschien een korte introductie van MediaLizard in een artikel?

Nexus 4
Nexus 7 (2012 + 2013)
HTC Incredible S
Google Chromecast

Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 9 oktober 2013
  • 11:18

Goed opgemerkt! Wij werken sinds kort samen met MediaLizard, dat bestaat uit een aantal personen die waar wij al langer mee samenwerken. Binnenkort zullen de eerste zaken zichtbaar gaan zijn van onze samenwerking. Voor de bezoekers zal er weinig veranderen, zowel het gehele forumteam, maar ook Sander, Dimitry en ik, blijven verbonden aan Androidworld en ‘regelen’ de dagelijkse gang van zaken.

Media Lizard is een online uitgever met nu onder andere Androidworld en IGN (gamingsite).

Wij hebben nog veel plannen met Androidworld en gaan die met ondersteuning Media Lizard verder uitwerken! Er staat jullie dus nog een hoop te wachten….:-)

Hier nog een quote van de site van Media Lizard:

Merken

Androidworld en IGN Benelux zijn onze eigen merken. Hiermee bereikt Media Lizard maandelijks meer dan 2 miljoen unieke bezoekers online. In het vierde kwartaal van 2013 zal het portfolio van Media Lizard uitgebreid worden met nog een aantal grote merken.

Content

Het maken van goede content is onafhankelijk van de drager van het medium en daarom maken de medializards content voor alle denkbare media, zoals websites, internet-televisie, radio en print.

Distributie

Om onze content zo breed mogelijk te distribueren onder de doelgroep die aantrekkelijk is voor onze relaties, gebruiken we onze eigen kanalen, maar ook die van onze partners, zoals TMG en Entertainment Business. Kijk hier voor meer informatie over onze partners.

Bewerkt (9 oktober 2013 11:35)

Uhmmmm…. Android?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren