Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 10 juni 2013
  • 20:01

Bètatest

NUtech wil samen met de gebruikers van Androidworld de vernieuwde Androidapplicatie testen, verbeteren en uitbreiden. Hier hebben we jou dus bij nodig.

In dit topic kun je je opgeven om mee te doen met de bètatest van NUtech. Zodra je dit gedaan hebt EN je hebt je profiel ingevuld, dan zie je hier voor smartphone of hier voor tabletshier vanzelf een nieuw forum verschijnen. De test is onderverdeeld in twee categorieën, smartphones en tablets.

De tester met de beste feedback of suggesties wint een gloednieuwe HTC One

Kleine letters

Aanmelden kan ALLEEN via het Androidworldforum in dit topic.
Ben je nog geen lid, aanmelden kan hier.
Je kunt in meerdere categorieën meedoen, geef wel aan welke toestellen/tablets je in je bezit hebt.
We zoeken 150 testers, de eerste 150 reacties op het forum met ingevuld profiel zullen automatisch meedoen.
Zit je bij de eerste 150? Dan zie je na een aantal uren vanzelf een nieuw, afgeschermd forumonderdeel verschijnen waar meer informatie te vinden is.
De winnaars zullen gekozen worden door het NUtech-team in samenspraak met het Androidworld-team, hier is geen correspondentie over mogelijk.
Het is verboden het .apk-bestand of screenshots te delen of verspreiden.
AW-teamleden zijn uitgesloten van deelname.

Bewerkt (10 juni 2013 20:16)

Uhmmmm…. Android?

Froony

Froony

• Lid sinds 09 oktober 2011
  • Berichten 895
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2013
  • 20:08

Ik doe weer mee!
Ik heb een LG Nexus 4 (4.2.2), Samsung Galaxy Gio (4.2) en Archos 101 IT (2.2) tot mijn beschikking om te testen.

Bewerkt (10 juni 2013 20:09)
Gewoon_Pim

Gewoon_Pim

• Lid sinds 14 april 2012
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2013
  • 20:09

Ik heb een Nexus 7 en HTC One en ik wil graag meedoen

Ruud
Bètatest

NUtech wil samen met de gebruikers van Androidworld de vernieuwde Androidapplicatie testen, verbeteren en uitbreiden. Hier hebben we jou dus bij nodig.

In dit topic kun je je opgeven om mee te doen met de bètatest van NUtech. Zodra je dit gedaan hebt EN je hebt je profiel ingevuld, dan zie je hier voor smartphone of hier voor tabletshier vanzelf een nieuw forum verschijnen. De test is onderverdeeld in twee categorieën, smartphones en tablets.

Kleine letters

• Aanmelden kan ALLEEN via het Androidworldforum in dit topic.
  • Je kunt in meerdere categorieën meedoen, geef wel aan welke toestellen/tablets je in je bezit hebt.
  • We zoeken 150 testers, de eerste 150 reacties op het forum met ingevuld profiel zullen automatisch meedoen.
  • Zit je bij de eerste 150? Dan zie je na een aantal uren vanzelf een nieuw, afgeschermd forumonderdeel verschijnen waar meer informatie te vinden is.
  • De winnaars zullen gekozen worden door het NUtech-team in samenspraak met het Androidworld-team, hier is geen correspondentie over mogelijk.
  • Het is verboden het .apk-bestand of screenshots te delen of verspreiden.
  • AW-teamleden zijn uitgesloten van deelname.

YinChuRijnaard10

YinChuRijnaard10

• Lid sinds 09 januari 2013
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2013
  • 20:09

Ik doe meeeee

Ik heb een Nexus 4 draaiend op Android 4.2.2 en een Asus Eee Pad Transformer TF101 Android 4.0.1

Bewerkt (10 juni 2013 20:11)
vincent_miedema

vincent_miedema

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2013
  • 20:10

Ik doe mee

Ik bezit over een samsung galaxy note n7000 en een note 10.1, beide op 4.1.2, misschien nog een nexus 7 op 4.2.2

Ruud
Bètatest

Kleine letters

• Aanmelden kan ALLEEN via het Androidworldforum in dit topic.
  • Je kunt in meerdere categorieën meedoen, geef wel aan welke toestellen/tablets je in je bezit hebt.
  • We zoeken 150 testers, de eerste 150 reacties op het forum met ingevuld profiel zullen automatisch meedoen.
  • Zit je bij de eerste 150? Dan zie je na een aantal uren vanzelf een nieuw, afgeschermd forumonderdeel verschijnen waar meer informatie te vinden is.
  • De winnaars zullen gekozen worden door het NUtech-team in samenspraak met het Androidworld-team, hier is geen correspondentie over mogelijk.
  • Het is verboden het .apk-bestand of screenshots te delen of verspreiden.
  • AW-teamleden zijn uitgesloten van deelname.

Bewerkt (10 juni 2013 20:12)
nickwoudstra

nickwoudstra

• Lid sinds 12 oktober 2012
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2013
  • 20:11

Ik doe graag weer mee! Heb er zin in.. Ik heb een Sony Xperia P (4.1), Htc Wildfire s (2.3), HTC Desire HD (4.2 CM) en een Xperia tablet s + z (4.1 beide)

Bewerkt (10 juni 2013 20:15)

Met vriendelijke groet,

Nick

Renss

Renss

• Lid sinds 18 december 2012
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2013
  • 20:12

Ik heb een Sony Xperia Z (4.1.2) en ASUS MeMo Pad Smart 10 (4.2.1). Ik doe erg graag mee!

soner_mulder

soner_mulder

• Lid sinds 22 mei 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2013
  • 20:12

Jaah ik wil mee doen! Galaxy S3, 4.2 (:

dimitri_teerink

dimitri_teerink

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2013
  • 20:13

Ik wil ook graag mee doen. Ik heb een HTC One, HTC Desire Z, HTC Desire HD, Samsung Galaxy S2 en een Asus EEE-pad Transformer tot mijn beschikking.

rusdi

rusdi

• Lid sinds 21 mei 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2013
  • 20:13

Ik doe mee!
LG Nexus 4 (4.2.2, 4.7 inch) en
ASUS Transformer Infinity (4.2.1, 10.1 inch)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren