Ik doe graag mee…ik heb een Asus Eeepad Transformer TF101 en een Nexus 4 ! (:
Lijkt me heel leuk. S3 en tab 1.
Samsung Galaxy Note 3
Lijkt me een mooie app om uit te testen! Galaxy S en Adam tablet!
Ik zou ook graag willen deelnemen, ben al sinds jaar en dag lid van het magazine PU, ook ben ik een groot bezoeker van de website en een app zou dan helemaal top zijn!
Ik wil graag meedoen. @ Samsung Galaxy Tab 2 10.1'' 16GB Wifi.
ik doe ook mee aan de test(Nexus 7 & Asus Transformer TF300T)
Lijkt me leuk! Gaaf om vanaf het begin samen met de developers een app op te bouwen!
Met vriendelijke groet,
Nick
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Computer Idee en Power Unlimited zijn beide toonaangevende titels op hun eigen vakgebied en het is dan ook een logische stap een Androidapplicatie (voor tablets) te ontwikkelen zodat de tijdschriften ook hierop gelezen kunnen worden. De Androidworld-gebruikers mogen deze apps exclusief
Aanmelden voor deze bètatest kan alleen in dit topic voor de leden die hun profiel volledig hebben ingevuld! Zit je bij de eerste 50 aanmeldingen, dan mag jij meedoen met de bètatest van Power Unlimited en Computer Idee. Je maakt dan ook nog eens kans op een jaarabonnement Computer Idee, PCM, Power Unlimited, Focus (foto) of Discovery Magazine. Als je toegelaten bent, dan zie je hier vanzelf een nieuw forum verschijnen.
Kleine lettertjes
Uhmmmm…. Android?