Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6199
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 22 januari 2012
  • 14:38

Omdat er nogal wat mensen het leuk vinden om te weten wat oa het het meest bekeken en gereageerde onderwerp is op het forum, zal ik hier regelmatig wat feitjes posten.

Meest bekeken topichttp://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/11565-rom-litening-rom-v5-x.html is voor een hele lange tijd het meest bekeken (436.137 keer) topic geweest.
Ik zeg geweest, want http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/16522-rom-dutch-gingerpower-tjap-team-new-2-3-6jw1-teamnl-blue-edition-iv.html heeft die titel overgenomen, dat topic is op het moment van schrijven 438.876 keer bekeken. Gefeliciteerd tjilitjap!

Topic met het hoogste aantal reactiesOok dit was voor een lange tijd http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/11565-rom-litening-rom-v5-x.html met 9279 reacties en wederom is dat nu http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/16522-rom-dutch-gingerpower-tjap-team-new-2-3-6jw1-teamnl-blue-edition-iv.html met 9.929 reacties. Alweer gaan de felicitaties naar tjilitjap!

Lid met de meeste berichten
Het lid met de meeste berichten is AVS met maar liefst 8.883, waarbij het vernoemenswaardig is dat dit ook nog eens zeer behulpzame berichten zijn. Dat is een mooie prestatie want berichten maken kan iedereen, maar berichten die veel leden helpen is een kunst apart. Dus gefeliciteerd AVS en bedankt!

Populairste forum
Het meest populaire forum is, hoe kan het ook anders, Samsung Galaxy S.

Hoogste aantal online gebruikers
En tot slot hebben we op 9 januari 2012 een record gehad van 736 online gebruikers.

Bewerkt (24 april 2013 14:06)
DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 22 januari 2012
  • 14:49

Deze tread,Dutch Ginger Power, dankt zijn succes aan iedereen, want iedereen helpt elkaar en zo hoort het ook ! DGP keep up the good work !!! Bedankt dat jullie er zijn, deze forum heeft mij al heel wat uren plezier bezorgd !

DeBewoner

DeBewoner

• Lid sinds 29 december 2010
  • Berichten 1097
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2012
  • 15:10

Super prestaties zeer zeker, maar ik kijk niet zo naar hoe vaak een topic is bekeken, want er zijn genoeg kijkende mensen en of mensen die het over koetjes en kalfjes hebben in een topic en niks relevant is aan de topic zelf. Het is leuk te zien wat daadwerkelijk de prestaties zijn hoeveel keer de ROM is gedownload en of hoeveel mensen deze gebruiken. Maar daarbuiten zeker de felicitaties en de bedankjes voor al het harde werk, spreek uit ervaring hoeveel tijd en energie een ROM maken kost.

En AVS, ja super wat moeten wij zonder hem? Altijd snel met hulp en altijd goede hulp en vergeet niet zijn mooie howto's en uitleg hier op het forum!! Hij legt het altijd zo uit dat iedereen het snapt en dat je niet eerst een hoop ervaring moet opdoen voordat je het kunt, nee hij vertelt het altijd zo dat je het als je het voor de eerste keer doet ook meteen begrijpt. chappo AVS en ga zeker zo door!!!

DeBewoner

tjilitjap

tjilitjap

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 4703
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2012
  • 15:41

Niet mee eens DeBewoner, een topic dat niet bekeken wordt, daarvan mag je uitgaan dat mensen het niet interessant vinden. En een topic dat niet bekeken wordt, daar wordt uiteraard ook niet gepost…
Maar we gaan offtopic.

Het zijn maar cijfertjes, maar ben blij met de prestatie, die IK niet geleverd heb, maar DGP als Team en alle gebruikers samen!

Bedankt allemaal!

DeBewoner

DeBewoner

• Lid sinds 29 december 2010
  • Berichten 1097
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2012
  • 01:32

Klopt Tjap maar ik bedoel er alleen mee te zeggen, als je zelf naar je topic gaat telt dat als 1 en klik je op f5 om te bekijken of er reacties zijn hop tel 2 dus zo nou is zn telling niet en er zijn ook mensen die uit nieuwschierigheid klikken en weer eruit gaan. Daarom neem ik het niet zo met meest beken etc….. Maar het werk en energie dat jullie erin steken is zeker onmisbaar op AW en zeker doorgaan met deze goede ontwikkeling daar valt totaal niks van te zeggen mooi werk hoor en ook gewoon mijn felicitaties!!!

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 24 januari 2012
  • 09:45

Een beetje laat maar goed, dat heb je als je even twee dagen niet kijkt Gefeliciteerd Tjap en ook iedereen die deze super tread tot en succes hebben gebracht en over de 10.000 posts !

Bewerkt (24 april 2013 14:07)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren