Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2011
  • 20:07

Zoals de titel al aangeeft…Per direkt zijn geschreven artikelen in de AW-Wiki ook direkt zichtbaar voor iedereen.
Voorheen moest een geschreven artikel eerst goedgekeurd worden.
Dit hebben we toen zo gedaan omdat een artikel in de Wiki op een wat andere manier gekoppelt zit aan de hoofdpagina van de wiki.

Maar dat houdt dus in dat een geschreven artikel nooit direkt zichtbaar was en pas als iemand van ons het goedgekeurd had.
Niks aan natuurlijk als je je geschreven artikel eigenlijk direkt wilt tonen aan het grote publiek

Dus per heden kan dat.

Ik zal wel op de hoogte gehouden worden van nieuwe artikelen (gaat automatisch via email) want de koppeling met de hoofdpagina van de wiki zal ikzelf nog even erin moeten zetten, tenzij iemand het door heeft en weet wat ik bedoel

Waarom is het een goed idee om bv Tutorials e.d. in de wiki te schrijven.
Nou…In de wiki heb je een apart gedeelte (tabblad) voor het artikel en een apart gedeelte voor de comments/discussie.
Tussen die twee switch je razendsnel door gewoon van tabblad te wisselen. En dat werkt wel fijn als je in de discussie zit en je toch even snel het artikel, bv om naar iets te verwijzen, erbij wilt pakken.

Het is niet voor alles een oplossing…maar howto's/tutorials zijn er wel heel geschikt voor.

Dus bij deze nodig ik een ieder uit die een interresant artikel wil schrijven om de wiki eens te proberen

Bewerkt (2 maart 2011 20:07)

Samsung Galaxy S8+

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren