Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

  • Realme X2 Pro

  • Samsung Galaxy S20 Ultra

  • Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

PW G3

PW G3

  • Lid sinds 22 februari 2015
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • #1
  • 18 maart 2016
  • 19:13

Hallo, vanwege problemen met me watch en telefoon wil ik me Androidwear app echt wissen en vers installeren.
Ik verwijder hem nu al een aantal keer,maar de gegevens blijven erin staan, hij herkent me watch meteen en instellingen staan precies hetzelfde.
weet iemand hoe ik met een lege verse Androidwear app kan beginnen??
Dit omdat ik problemen er mee heb,heb ik watch aan vriendins telefoon gekoppeld en daar werkt alles perfect mee.
Alvast bedankt

OnnoJ

OnnoJ

  • Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1178
  • Reputatie 10
  • #2
  • 18 maart 2016
  • 23:19

Cloud synchronisatie in AW app uitzetten. (Instellingen-Privacy…)
Horloge ontkoppelen in AW (Instellingen-Apparaat Instellingen-Horloge Ontkoppelen) Resulteert in fabrieksreset van watch.
In android bij Applicatiebeheer de cache wissen van AW.
Vervolgens AW app wissen/verwijderen.

Nu kun je met een schone lei beginnen en alles weer installeren. 


('Me'  is geen bezittelijk voornaamwoord)

Bewerkt (18 maart 2016 23:20)

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock

PW G3

PW G3

  • Lid sinds 22 februari 2015
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • #3
  • 19 maart 2016
  • 11:29

Bedankt voor je tips, maar cloud synchronisatie stond al uit. De rest van de stappen heb ik gedaan,zonder resultaat helaas.
Ik zie dat de app niet word gewist doordat bij opnieuw installeren, de app aangeeft dat hij nog steeds de 2 dezelfde meldingen heeft die niks mogen doorsturen. Die trouwens niet het probleem zijn.
Nog meer ideeën of tips zijn zeer welkom

PW G3

PW G3

  • Lid sinds 22 februari 2015
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • #4
  • 19 maart 2016
  • 11:48

Voor de duidelijkheid, het betreft een lg g watch met een note 4. Eerst werkte alles goed en opeens niet meer zo goed. Koppel ik de watch aan een lg g3 met mijn vriendins account, werkt alles goed.
Mijn vermoeden is dat het probleem in de Androidwear app met mijn account zit, dat ik hem niet echt gereset krijg.
Al geprobeerd, watch en note gereset, meerdere keren nou al. App verwijdert, cache gewist,ook meerdere keren. Ook van google playstore.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren