Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Hawbesh1

Hawbesh1

• Lid sinds 27 december 2009
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 28 december 2009
  • 19:25

Hallo mensen
ik had een vraag ik wil nieuwe telefoon kopen maar ik weet niet welke ik moet kiezen, tussen HTC hero en HTC touch HD:confused:

mijn vraag is jullie hebben natuurlijk HTC of andere met Android er op weten jullie misschien wat beter is Android of Windows mobile ?? want ik heb ook gezien dat je windows mobile 6.5 kan je op htc touch hd installeren alleen ik denk niet dat sneller is want Android is tog instabiler dan windows mobile 6.5 ? en is sneller mee te werken tog tenminste zo zie ik het wat is jullie mening als jullie in me schoenen stonden welke zoude jullie kiezen ?? :confused::confused::confused::confused:

met vriendelijk groet

Bewerkt (22 april 2013 12:16)
adriaan

adriaan

• Lid sinds 16 december 2009
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 28 december 2009
  • 20:09

Beste,

Ooit stond ik ook voor deze keuze!… Geloof mij; je kan beter voor een android toestel gaan!!! Ik heb eerst de htc touch diamond gehad (zelfde besturing als toch hd) toen ik een nieuwe ging kopen wou ik ook eerst de touch hd kopen, maar ik heb nu de HTC HERO gekocht…>> TOP toestel!, veel sneller, gemakkelijker, leuker, (mider zakelijk, maar als je hem zakelijk wil kan je hem zelf zakelijk maken!!)>> zeer veel gratis applicaties op de android market!

Android is de toekomst! windows mobile valt niet te vergelijken met android!

Hawbesh1

Hawbesh1

• Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 28 december 2009
  • 20:20

Bedank adriaan

nog meer mensen met mening zou dank baar zijn en eerlijk A.U.B

R3dw0lF

R3dw0lF

• Lid sinds 15 december 2009
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 28 december 2009
  • 20:54

ik heb persoonlijk maar weinig ervaring met windows mobile, ik heb de HTC Touch Pro 2 al een paar keer in men handen gehad en vindt android qua besturingssysteem toch wel beter. Tis makkelijker, vlotter en als het je niet aanstaat kan je het zelf veranderen

Ik zou voor android gaan, maar persoonlijk dan niet voor de HTC Hero (nu ja, smaken verschillen)

Hawbesh1

Hawbesh1

• Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 28 december 2009
  • 21:01

R3dw0lF;11800
ik heb persoonlijk maar weinig ervaring met windows mobile, ik heb de HTC Touch Pro 2 al een paar keer in men handen gehad en vindt android qua besturingssysteem toch wel beter. Tis makkelijker, vlotter en als het je niet aanstaat kan je het zelf veranderen/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />

Ik zou voor android gaan, maar persoonlijk dan niet voor de HTC Hero (nu ja, smaken verschillen/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />)

hoezo niet voor HTC hero wat is er mis mee is ?/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/yikes.png" />

kenneth

kenneth

• Lid sinds 17 november 2009
  • Berichten 62
  • Reputatie 0
  • 28 december 2009
  • 23:08

Mijn broer heeft de htc hero en er is opzich niks mis mee. De hero draait nog op 1.5 en sommige mensen vinden de sence interface nix maar dat is weer een kwestie van smaak. Ik heb zelf een g1 en ben zeer tevreden en voor zo ver ik weet heb je de meeste vrijheid met de g1(verbeter me maar als ik t fout heb) in verband met het rooten en custom roms.

Hawbesh1

Hawbesh1

• Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 28 december 2009
  • 23:54

kenneth;11806
Mijn broer heeft de htc hero en er is opzich niks mis mee. De hero draait nog op 1.5 en sommige mensen vinden de sence interface nix maar dat is weer een kwestie van smaak. Ik heb zelf een g1 en ben zeer tevreden en voor zo ver ik weet heb je de meeste vrijheid met de g1(verbeter me maar als ik t fout heb) in verband met het rooten en custom roms.

Jah oke miss kan draaid die op 1.5 maar je kan tog upgraden naar 2.0 ofzo ? tog

gr

R3dw0lF

R3dw0lF

• Lid sinds 15 december 2009
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 28 december 2009
  • 23:58

ik denk niet dat er iets mis mee, maar ik vind hem in ieder geval niet zo mooi ogend (maar zoals ik eerder al zei: smaken verschillenen er zijn goedkopere toestellen die meer in mijn smaak liggen (daarom ook dat ik er zo-eentje gekocht heb)

Kijk naar wat je zelf mooi vindt en wat je budget aankan… da zijn de voornaamste factoren, met android kan je niet missen! Denk ik dan toch

Marnix

Marnix

• Lid sinds 10 december 2009
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 29 december 2009
  • 00:12

Hey,

Ik ben begonnen met pda's op win mobile en van daar naar smartphones met win mob.

Nu heb ik voor het eerst een android toestel gekocht en wat een verademing!

Een telefoon die doet wat hij belooft.

ik heb hem reeds 6 weken (htc hero) en nog geen enkele keer een probleem gehad ik heb hem al zwaar uitgetest :-)

Gtrs

Hawbesh1

Hawbesh1

• Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 29 december 2009
  • 00:22

:confused:

R3dw0lF;11812
ik denk niet dat er iets mis mee, maar ik vind hem in ieder geval niet zo mooi ogend (maar zoals ik eerder al zei: smaken verschillen/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" /> en er zijn goedkopere toestellen die meer in mijn smaak liggen (daarom ook dat ik er zo-eentje gekocht heb/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />)

Kijk naar wat je zelf mooi vindt en wat je budget aankan… da zijn de voornaamste factoren, met android kan je niet missen! Denk ik dan toch/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />

jah humm oke bedankt maar je heb nog steeds geen antwoord gegeven op me vraag jij zegt htc hero draaid op 1.5 ik vroeg me of je kan ook upgraden naar 2.0 ofzo ? :confused:

thnxx

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren