Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

F-energy

F-energy

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 223
  • Reputatie 0
  • 20 november 2010
  • 08:00

Hier het linkje
ThinkGeek :: Universal Gadget Wrist Charger

De connecter met micro usb staat er niet bij, maar van mini naar micro usb moet ook vastw wel ergens te verkrijgen zijn!

Bewerkt (20 november 2010 08:00)
Xeno

Xeno

• Lid sinds 27 maart 2010
  • Berichten 2176
  • Reputatie 0
  • 20 november 2010
  • 16:26

Lijkt me wel handig als je een verre trip wilt maken. Maar ik zie me toch liever niet met een batterij rond me pols lopen :p

Bewerkt (20 november 2010 16:26)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 20 november 2010
  • 16:27

Vind je dat weer niet hip?

Ik heb eigenlijk altijd mijn lader bij naar school, maar heb hem nooit nodig

Bewerkt (20 november 2010 16:27)
Raffie

Raffie

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 816
  • Reputatie 0
  • 20 november 2010
  • 16:51

Leuk zo'n dingetje maar ik zie mij er ook nog niet mee om mijn pols lopen… Het word volgens mij tijd dat de heren en dames van de mobiele telefoon ontwikkeling ‘kinetic’ gaan introduceren! Vanaf dat moment heeft niemand meer iets te zeuren/klagen over korte batterij duur.

Vertaling van WIKI (Kinetische energie):

Wikipedia.org
De kinetische energie van een voorwerp is de energie die zij bezit ten gevolge van zijn beweging. Het is gedefinieerd als de werkzaamheden die nodig zijn om een orgaan van een bepaalde massa te versnellen van rust tot de aangegeven snelheid. Deze energie wordt opgedaan tijdens de acceleratie, het lichaam onderhoudt deze kinetische energie, tenzij de snelheid verandert. Dezelfde hoeveelheid werk wordt gedaan door het lichaam in vertragen van zijn huidige snelheid naar een toestand van rust.

Lijkt me een hele uitvinding en voor zulke wizzkids en ontwerpers niet heel erg moeilijk, als je al ziet wat ze allemaal kunnen met de Iphones en Androids en nu de Tablets…

Bewerkt (20 november 2010 16:51)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 20 november 2010
  • 19:21

Kinetic levert veel te weinig energie, dat gaat het niet worden.

Bewerkt (20 november 2010 19:21)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 20 november 2010
  • 19:25

Precies, er komt toch zo'n WiFi charger? Gewoon opladen door wifi-straling. Zou toch ideaal zijn als dat geïntegreerd is? Nooit meer zorgen maken over een extra batterij, gewoon zorgen dat er een wifi-netwerk in de buurt is

Bewerkt (20 november 2010 19:25)
Raffie

Raffie

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 816
  • Reputatie 0
  • 20 november 2010
  • 19:45

Marvin;61340
Kinetic levert veel te weinig energie, dat gaat het niet worden.

Dat zou dan waarschijnlijk het enige probleem zijn lijkt me, dan verzinnen ze daar toch weer een armbandje voor om kinetic te ondersteunen :p 'T ging ook meer om het idee/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Wilde er eigenlijk mee zeggen, volgens mij heb ik dat ook in mijn vorige post gezet, dat ik er niet mee ga lopen omdat je dan echt een mobiele éénheid gaat worden ook een optie zou zijn om gewoon een mobiele telefoon in je hoofd te implanteren… Zo kunnen we dus wel bezig blijven.

fifarunnerr;61341
Precies, er komt toch zo'n WiFi charger? Gewoon opladen door wifi-straling. Zou toch ideaal zijn als dat geïntegreerd is? Nooit meer zorgen maken over een extra batterij, gewoon zorgen dat er een wifi-netwerk in de buurt is

Zo'n WIFI charger, dan moet je zeker wel op het WIFI-netwerk kunnen of is dat niet nodig omdat je alleen de straling nodig zou hebben? Dat is dan wel interessant want dan hoef je niet met een extra uitrusting te gaan lopen.

Bewerkt (20 november 2010 19:45)
F-energy

F-energy

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 223
  • Reputatie 0
  • 21 november 2010
  • 01:09

Draadloze stroom zijn ze mee bezig!
en ze zijn natuurlijk nog niet zo ver maar dat komt wel!

Techzine - ICT Nieuws: Powercast ontwikkelt draadloze stroom - De community voor ICT liefhebbers en professionals

Bewerkt (21 november 2010 01:09)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren