Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Leander

Leander

• Lid sinds 29 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 1 november 2010
  • 16:35

Veel mensen hebben zitten klagen over de down time van de Android Market. Maar komt die downtime niet gewoon doordat Google aanpassingen aan het maken is in de huidige market? Want waarom zou de Android Market anders niet goed functioneren? Is Google.com ooit eens down geweest? Volgens mij niet, dus waarom dan wel de Android Market?

Naar mijn idee is Google aanpassingen aan het maken in de huidige Android Market voor Gingerbread (Android 2.3). In deze versie zou het mogelijk moeten zijn om via een online app store (die je via je desktop kan bereiken), applicaties te installeren op je telefoon. Nu kwam ik een functie tegen op Google.com (mobile, naar aanleiding van AndroidGuys) waar je een link vind naar Android Apps onder ‘more’.

Wat dit moet voorstellen en of dit al lang zo is? Dat weet ik niet, maar hoogstwaarschijnlijk zal dit een functie zijn om via je webbrowser de online app store te doorzoeken? Bij mij werkt hij nog niet, maar ik zal het in de gaten houden!

Nog een feature die ik ‘toevallig’ zag, was de instant search mogelijkheid. Op de desktop versie mogen we er al even van genieten (van het real life zoeken), maar nu wordt dat ook langzaam doorgevoerd op de mobiele versie! Helaas is het alleen nog mogelijk op Google.com (in beta vorm), maar het zal ongetwijfeld binnenkort wel op de nederlandse/belgische versie mogelijk moeten zijn.

App Store:

Google Instant Search:

Via Leandersikma.nl

Wat denkt men? ‘Echte’ downtime of bezig met de Market?

Bewerkt (1 november 2010 16:35)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 1 november 2010
  • 16:39

Google kennende zijn ze bezig met updates en zijn er daarom wat problemen. Anders was het al lang opgelost.

Bewerkt (1 november 2010 16:39)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren