Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

melis83

melis83

• Lid sinds 24 oktober 2010
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2010
  • 19:44

Dit blad ligt in de winkels vertelt alles over android (syncen, rooten, apps etc).

Erg handig en nuttig blad, met name voor mensen die, net zoals ik, nog niet heel erg bekent met android zijn.

Bewerkt (28 oktober 2010 19:44)
Leander

Leander

• Lid sinds 29 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2010
  • 21:08

melis83;52320
Dit blad ligt in de winkels vertelt alles over android (syncen, rooten, apps etc).

Erg handig en nuttig blad, met name voor mensen die, net zoals ik, nog niet heel erg bekent met android zijn.

Hmmm zal voor veel mensen wel nuttig kunnen zijn. Ik vond het ook al vreemd dat het zo lang moest duren totdat er eindelijk eens een magazine over Android in de winkels zou liggen. Echter moeten ze wel met wat andere columns komen dan allens syncen, rooten en apps. Want er zijn zat websites die dat ook kunnen vertegenwoordigen.

Ze zullen zich meer moeten richten op de mensen die zich achter de apps bevinden (developers), naar evenementen gaan en er verslag uit brengen, reviews schrijven over nieuwe phone's, desnoods interviews met fabrikanten over wat zij van Android vinden en wat ze in de toekomst van plan zijn. Dat zijn nuttigere dingen dan dat eeuwige syncen, rooten en apps. Want waar zit je nu op? Precies! Een forum met nieuwssite! Wat bied dat? Alles over Syncen, rooten, apps etc..

Als je het mij vraagt moeten ze het over een hele andere boeg gaan gooien, en dan vooral achter de laptop vandaan en de wijde wereld in trekken. Daartussen door kunnen ze die columns wel neerzetten, maarja..

Bewerkt (28 oktober 2010 21:08)
Quinten

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1283
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2010
  • 06:44

Je hebt ook het blad Smartphone daat staat ook veel over Android in. Al stonden daar wel veel dingen in die niet klopte.
Ik heb trouwens ook Android Life gekocht van de week. Op zich wel interessant voor beginnende gebruikers ja. Maar totaal niet voor de kenners.

Bewerkt (29 oktober 2010 06:44)
Barry132

Barry132

• Lid sinds 29 november 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 6 december 2010
  • 19:42

Was het blad Android life eenmalig?

Bewerkt (6 december 2010 19:42)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren