Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

redmaner

redmaner

• Lid sinds 24 januari 2011
  • Berichten 2787
  • Reputatie 10
  • 16 augustus 2011
  • 22:48

Het betekend in ieder geval dat mijn Xoom nu 100% google is

Bewerkt (16 augustus 2011 22:48)

Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom

Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 16 augustus 2011
  • 23:46

frapple;207333
Dan zouden het nog altijd apples zijn.

2. Apple is momenteel het rijkste bedrijf ter wereld.
3. Apple loopt met alles nog altijd voorop. Anderen maken het na / kopiëren het.

Het NOS journaal !!! deed het voorkomen alsof Google nu een hard-en software bedrijf wordt. Zo werd het verteld. En dus dacht ik: Dat zou mooi zijn voor de concurrentie: een bedrijf dat net als Apple, dat zowel de hardware, als de software maakt.
Ik ben benieuwd hoe het er in de toekomst uit komt te zien. We zullen het wel zien. Op dit moment ben ik tevreden met mijn x10, android 2.3.3.

NOS snapt het sowieso niet. Het is nu enkel een patentenoorlog aan het zijn/worden maar aan de andere
kant brengt het ook weer wat los bij Microsoft en Apple, die gaan nu nét zo hard mee met de ontwikkelingen.
Niemand blijft achter, alles gaat verder en verder, alleen patentgericht een strategische zet moet ik zeggen.

En alle Apple's hoeven helemaal niet in de prullenbak of verder. Gewoon stukje gezonde concurrentie tussen/
in de technologie. We kunnen niet zonder.

Bewerkt (16 augustus 2011 23:46)
frapple

frapple

• Lid sinds 27 januari 2011
  • Berichten 145
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2011
  • 23:56

Gewoon een stukje gezonde concurrentie. Dat denk ik dus ook. En dat is prima!
Wat wel weer eens blijkt: vroeger bracht het NOS journaal nieuws. Nieuws waar je op kon vertrouwen. Het is verteld op het journaal, dus het is waar. Nu mag de kijker zelf gaan uitzoeken hoe dingen echt in elkaar zitten. Dit even ter zijde / off topic.

Bewerkt (16 augustus 2011 23:56)
Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 16 augustus 2011
  • 23:59

Tuurlijk I know; vaak net als sites zoals Webwereld een soort ‘Telegraaf’. Al vind ik het altijd wel weer lekker om
te lezen ook, hoe vermakelijk, meestal blijkt het altijd weer wat anders te zijn.

Bewerkt (16 augustus 2011 23:59)
redmaner

redmaner

• Lid sinds 24 januari 2011
  • Berichten 2787
  • Reputatie 10
  • 17 augustus 2011
  • 00:27

Wat is er nou beter dan wat gezonde spanning op technologie gebied

Bewerkt (17 augustus 2011 00:27)

Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom

pascal08

pascal08

• Lid sinds 06 maart 2011
  • Berichten 152
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2011
  • 00:44

frapple;207376
Gewoon een stukje gezonde concurrentie. Dat denk ik dus ook. En dat is prima!
Wat wel weer eens blijkt: vroeger bracht het NOS journaal nieuws. Nieuws waar je op kon vertrouwen. Het is verteld op het journaal, dus het is waar. Nu mag de kijker zelf gaan uitzoeken hoe dingen echt in elkaar zitten. Dit even ter zijde / off topic.

Jij slaat de spijker op de kop.

Bewerkt (17 augustus 2011 00:44)
Stoneboy

Stoneboy

• Lid sinds 01 juli 2011
  • Berichten 457
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2011
  • 00:52

Het gaat Google alleen maar om de patenten van ‘Moto’ (zo'n stuk of 1000) om zo de juridische strijd met Microsoft aan te kunnen….

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (17 augustus 2011 00:52)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 17 augustus 2011
  • 08:35

frapple;207333
3. Apple loopt met alles nog altijd voorop. Anderen maken het na / kopiëren het.
Misschien moet je toch eens de moeite nemen om naar de herkomst van veel Apple producten / features tezoeken. Apple is vooral heel erg goed in marketing en in aanvoelen waar de markt klaar voor is maar technisch gezien lopen ze niet voorop. Voorbeelden?

Om maar dicht bij huis te blijven: cloud computing, notifications, widgets. Dat introduceert Apple in iOS5. Hoe lang heeft Android / google dat allemaal al wel niet?

Of dacht je dat de ipod (dé doorbraak van Apple in consumergoods) nieuwe en door Apple ontwikkelde technologie bood? De solid-state speler an sich werd ingekocht en de jog dial die zo bepalend is voor de bediening van het apparaat is ontwikkeld door synaptic.

De iPad is een samenraapsel van bestaande technieken en het hele tablet-idee is al eerder op de markt geweest als product van microsoft (oh ja, die maakte ook hardware, remember?). Ook voor de iPad geldt dat Apple heel goed ingeschat heeft waar de sterke kanten liggen vazn enen dergelijk produkt en wanneer de markt er klaar voor was.

De produkten van Apple zijn net als Bose audio. Het concept oogt goed, de techniek is middelmatig maar de marketing is zo goed dat het produkt verkoopt voor een waanzinnige prijs/prestatie verhouding. Dat, plus de goed uitgevoerde ideeën van turn-key oplossingen en een werkend totaalconcept is wat de Apple machinerie doet lopen. Maar met technische voorsprong of innovatie heeft het niets te maken.

Bewerkt (17 augustus 2011 08:35)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 17 augustus 2011
  • 10:30

Over het NOS journaal: Tegenwoordig is het heel vaak zo dat nieuwssites(nu.nl, telegraaf.nl etc) heel vaak wat vertellen als ze A informatie hebben gehad. Het B deel zijn geruchten, hebben ze ergens gehoord en slaat meestal nergens op. Dat is gewoon vulling, maar daar staan vaak onjuiste feiten in. Dat komt gewoon omdat dat geen echte tech-sites zijn en er dus weinig/geen mensen werken die zich er echt in interesseren.

Zo stond laatst in de elsevier dat Apple en Google je locatie doorsturen naar hun servers zonder dat te vertellen. Het stond er zo alsof het gemene bedrijven zijn die stiekem van alles doen, maar ze vergaten eventjes dat bij elk Android toestel je bij elke eerste setup moet aangeven of de locatie-gegevens naar Google gestuurd mogen worden(al komen ze daar ook vaak al vandaan).
Bij dat soort artikels is dat toch een belangrijk punt, het gaat erover dat ze wat doen zonder te zeggen, maar Google zegt het wel vooraf duidelijk. Dat betekend dat de hele conclusie ook anders moet zijn en dus het artikel onjuist is.

Dus dat soort dingen moet je altijd met zout nemen

Bewerkt (17 augustus 2011 10:30)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren