Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Zabivelli

Zabivelli

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2011
  • 12:28

AMSTERDAM – Samsung wil nog in 2011 een Galaxy Tab op de markt brengen die 4G ondersteunt. Bovendien wordt er in de eerste helft van 2012 een Galaxy S III gelanceerd.

Dat laat J.K. Shin, hoofd van de mobiele afdeling van Samsung, weten aan the Wall Street Journal.
De Galaxy Tab 8.9 en 10.1 zijn pas net uit, maar later dit jaar moet een updatemodel van de tablet op de markt verschijnen die naast 3G, het huidige mobiele netwerk, ook 4G ondersteunt. Uiteraard kan het apparaat het snellere netwerk alleen gebruiken waar dit ook daadwerkelijk uitgerold is.

Galaxy S III
De topman van Samsung laat in het gesprek ook weten dat in de eerste helft van 2012 de Galaxy S III gelanceerd zal worden. Deze smartphone moet de Galaxy S II, die pas enkele weken beschikbaar is, opvolgen.
De aankondiging volgt vlak nadat Koreaanse media berichten dat er een miljoen exemplaren van de Galaxy S II verkocht zijn in het land. De telefoon zou daarmee de snelst verkopende smartphone in Korea ooit zijn.
Eerder werd al bekend dat er ruim drie miljoen voorbestellingen geplaatst waren voor de Galaxy S II door providers.

© NU.nl/Colin van Hoek

En hier 2e verwachte deel van mr. Beans film: Jonny English: Reborn

Nog voor dat de elektronicabeurs Computex in Taiwan begint, publiceert Nvidia al een demonstratievideo van de komende quadcore mobiele processor die bekend is onder de codenaam ‘Kal-El’.

In de video demonstreert Nvidia de nieuwe processor voor tablets in een demonstratiegame genaamd Glowball. Een gloeiende bal wordt heen en weer bewogen, bestuurd door de bewegingsdetectie in de tablet. Nvidia demonstreert de lichteffecten (dynamic light) van het bewegen van de lichtgevende bal.

Nvidia ziet deze demonstratie als een betere manier om duidelijk te maken wat het verschil is tussen een dualcore- en een quadcore-processor, dan met een ingewikkelde uitleg met een droge opsomming van feiten.

De nieuwe processor zal vermoedelijk onder de naam Tegra 3 als opvolger van de Tegra 2 verschijnen in mobiele telefoons en tablets later dit jaar. De chip moet het opnemen tegen andere ARM-processoren van concurrenten als Qualcomm en Texas Instruments. Qualcomm zal begin volgend jaar een quadcore-processor uitbrengen.

http://www.youtube.com/watch?v=VATNyBTPltI&feature=related

Ik ben blij dat ik niet sgs 2 heb besteld, kijk wat er allemaal komt!!!

Mensen met Quad-core Tegra 3 kun je video kijken met 1440p en laat nou er niet eens HD tv zijn met zo een hoge beeld kwaliteit! Deze chip is dus 5x sneller dan Tegra 2

http://www.youtube.com/watch?v=DPN3hHI9y-E

Bewerkt (30 mei 2011 12:28)
TheRemco

TheRemco

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 84
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2011
  • 15:17

nice nice nice!!

ben ook idd blij dag ik geen sgs 2 heb besteld,
het gaat alleen om een andere touchwiz en amoled plus
en 2/10e snellere processor? en dan opnieuw €600,- betalen?
volged jaar op de helft sgs 3

Bewerkt (30 mei 2011 15:17)
Zabivelli

Zabivelli

• Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2011
  • 15:22

TheRemco;170268
nice nice nice!!

ben ook idd blij dag ik geen sgs 2 heb besteld,
het gaat alleen om een andere touchwiz en amoled plus
en 2/10e snellere processor? en dan opnieuw €600,- betalen?
volged jaar op de helft sgs 3

Haha ja man, jammer voor mensen die nu hun abo hebben met 2 jaar verlengt, maar goed. Die video resolutie lijkt me wel vet voor games en films, beter dan iphone 5 zelfs die nog uit moet komen.

Bewerkt (30 mei 2011 15:22)
DeBewoner

DeBewoner

• Lid sinds 29 december 2010
  • Berichten 1097
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2011
  • 17:55

Damn blij dat ik de stap ook nog niet heb gezet top
Inderdaad zoveel verschil is het niet echt, als we overklokken enne de theme omzetten hebben we ook een SGS II
naja dat het beeld verbeterd is nemen we op de kop af, haha ik wacht wel lekker op de SGS III..

Bewerkt (30 mei 2011 17:55)
Zabivelli

Zabivelli

• Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2011
  • 22:23

DeBewoner;170372
Damn blij dat ik de stap ook nog niet heb gezet top
Inderdaad zoveel verschil is het niet echt, als we overklokken enne de theme omzetten hebben we ook een SGS II
naja dat het beeld verbeterd is nemen we op de kop af, haha ik wacht wel lekker op de SGS III..

De beeld is niet zo maar veranderd, er is op dit moment geen full HD tv die hoger dan 1020p is dus de sgs 3 word de 1e phone ter wereld met zo een hoge kwaliteit. En logisch dat sgs 2 owners ook niets zeggen, is te pijnlijk haha:p

Just joking:p

Bewerkt (30 mei 2011 22:23)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2011
  • 23:01

Volgens mij geeft de sgs2 1080p weer…. Dus hoef je er geen sgs3 voor te hebben :-P

Verder is het nog lang wachten voor jullie. Terwijl de sgs2'ers al met the speed of light gaan.

Ennuh, mijn abbootje loopt af begin januari… Dus wie moet er 2 jaar wachten :-P :-P :-P

Sent from my Galaxy S II.

Bewerkt (30 mei 2011 23:01)

Samsung Galaxy S8+

Zabivelli

Zabivelli

• Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2011
  • 23:10

AVS;170568
Volgens mij geeft de sgs2 1080p weer…. Dus hoef je er geen sgs3 voor te hebben :-P

Verder is het nog lang wachten voor jullie. Terwijl de sgs2'ers al met the speed of light gaan.

Ennuh, mijn abbootje loopt af begin januari… Dus wie moet er 2 jaar wachten :-P :-P :-P

Sent from my Galaxy S II.

Maar hoe kom je dan aan sgs 2 die is toch alleen 2 jaar verkrijgbaar:p
sgs 3 is 1440p haha

Dus geniet nog ff van je sgs 2because I will eat em with my sgs 3:p

Bewerkt (30 mei 2011 23:10)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2011
  • 23:19

Zabivelli;170574
Maar hoe kom je dan aan sgs 2 die is toch alleen 2 jaar verkrijgbaar:p
sgs 3 is 1440p haha

Jij zei dat de sgs3 pas boven de 1020 uitkwam dat er geen hd tv is die dat kan.
Nou is de sgs2 wel geen hd tv…maar zit dus zeker wel boven die 1020p :p

Ennuh hoe ik aan mn toestellen kom…sja…da's mijn business :p
Nog even daargelaten of de sgs3 wel een quadcore krijgt….want dat staat nergens nog vermeld.
Niks staat er eigenlijk nog vermeld alleen dat er begin volgend jaar (eerst Q) er een sgs3 zal komen.
Voor de specs is het al helemaal nog in het duister tasten.
Ik lees ook nergens dat de sgs3 1440p aan zou kunnen straks….of ik kijk er heel erg overheen in jouw beginpost ?

Ik weet niet of je gezien hebt hoe snel ik mijn sgs2 al had ? 1 dag na uitkomen hier in NL…
dus ik wil wel eens zien wie hem dan het eerste heeft :p
…tenminste….als het uiteindelijk ook wat is he…als de specs bekend worden…want voor hetzelfde geldt is het gewoon 3x nix
…lol…sgs3 ….3x nix (leuke woordspeling)

zo…nu jij weer :p

Bewerkt (30 mei 2011 23:19)

Samsung Galaxy S8+

Bartito

Bartito

• Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2011
  • 23:53

Mmm… toch maar even wachten met de SGSII.

@AVS: Als ie niet veel betere specs zal hebben als de II, dan zullen ze zeker geen derde uitbrengen. Maar ben wel benieuwd wat ze nu weer beter gaan maken.

En verder is dit wel een leuke dialoog tss jullie beiden
Doet me aan mijn kindertijd denkenLol.
(ik heb toch een veel mooiere rugzak … Neen, die van mij is mooier en groter …)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (30 mei 2011 23:53)
Zabivelli

Zabivelli

• Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2011
  • 00:12

AVS;170583
Jij zei dat de sgs3 pas boven de 1020 uitkwam dat er geen hd tv is die dat kan.
Nou is de sgs2 wel geen hd tv…maar zit dus zeker wel boven die 1020p :p

Ennuh hoe ik aan mn toestellen kom…sja…da's mijn business :p
Nog even daargelaten of de sgs3 wel een quadcore krijgt….want dat staat nergens nog vermeld.
Niks staat er eigenlijk nog vermeld alleen dat er begin volgend jaar (eerst Q) er een sgs3 zal komen.
Voor de specs is het al helemaal nog in het duister tasten.
Ik lees ook nergens dat de sgs3 1440p aan zou kunnen straks….of ik kijk er heel erg overheen in jouw beginpost ?

Ik weet niet of je gezien hebt hoe snel ik mijn sgs2 al had ? 1 dag na uitkomen hier in NL…
dus ik wil wel eens zien wie hem dan het eerste heeft :p
…tenminste….als het uiteindelijk ook wat is he…als de specs bekend worden…want voor hetzelfde geldt is het gewoon 3x nix
…lol…sgs3 ….3x nix (leuke woordspeling)

zo…nu jij weer :p

Haha Neee man klopt is helemaal niet zeker of sgs 3 met kal el komt. Maar groot kans van wel want die qaud core komt ook begin volgende jaar en sgs 2 en 1 komen niet boven 1020p, want dat het maximum. Kal el heeft een max van 1440p. Dus in no way dat sgs 2 boven 1020p komt omdat dat nog niet mogelijk is.

Kijk naar de 2e video en lees ook wat daar komt te staan.
OP de video 2 zie je de enige demonstratie van 1440 op dit moment. En dat hebben ze met behulp van qaud core kunnen doen.

Bewerkt (31 mei 2011 00:12)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren