Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MostWanted1982

MostWanted1982

• Lid sinds 12 februari 2011
  • Berichten 184
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2011
  • 14:09

Computerhardwareproducent Nvidia vindt de eerste Androidtablets die op de markt zijn verschenen te duur. Dat zou het grootste probleem zijn van de tablets met het besturingssysteem van Google.

ik vind ze opzich wel meevallen ten opzichte van de Ipad van apple

Bewerkt (16 mei 2011 14:09)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 16 mei 2011
  • 17:32

De A-merken zijn inderdaad te duur. Een 16GB iPad 2 (wifi only) kost £488 bij Amazon, een motorola Xoom kost vrijwel hetzelfde en een Acer Aspire 500 kost maar een klein tikje minder.

Het verschil tussen de Apple- en de Android systemen zit ‘m er in dat de markt voor iPads gedreven wordt door de software die er voor beschikbaar is; voor Android is er nog maar weinig dat echt uitblinkt op een tablet. En die software maakt dat de aankoop van een Android tablet een slechtere prijs/kwaliteitsverhouding oplevert.

Kleinere fabrikanten (zeg maar de C merken) doen dat beter. Een Advent VEGA / PoV Mobii / ViewSonic 10s kost de helft en heeft net zo veel power onder de motorkap (niet geheel toevallig zijn die dingen gebaseerd op een NVIDIA TEGRA2). Okay, het scherm is minder goed en de behuizing haalt het niet bij Apple’s metalen kast, maar voor £200 (zie dixons.co.uk) is het prijsverschil wel erg groot.

Wat de Android tablet markt nodig heeft is een grote leverancier die voor een lage prijs veel kwaliteit de markt op drukt en een stapel programmeurs die nijver aan het werk gaan om de achterstand t.o.v. de aaipet in te halen.

Bewerkt (16 mei 2011 17:32)
MostWanted1982

MostWanted1982

• Lid sinds 12 februari 2011
  • Berichten 184
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2011
  • 04:23

ja dat ben ik wel met je eens. laten we hopen dat dat gebeurd en er betere dingen voor op de tablet van android. want vind wel dat android zoveel meer potentie heeft als bijvoorbeeld een apple ipad

Bewerkt (17 mei 2011 04:23)
teuntje

teuntje

• Lid sinds 19 april 2011
  • Berichten 540
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2011
  • 17:22

Ik ben het er wel mee eens. Het is allemaal nogal duur, en denk dat het wel goedkoper zijn. De Galaxy Tab was eerst ook veel duurder, maar nu gelukkig veel goedkoper. Ik denk dat alles aan het begin erg duur is, maar naar loop van tijd wel zal dalen in de prijs.

Bewerkt (17 mei 2011 17:22)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren