Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Julian

Julian

• Lid sinds 02 januari 2011
  • Berichten 706
  • Reputatie 0
  • 5 april 2011
  • 10:41

frank1964;131993
Neem hoor, geen fan, maar alles wat niet android is wordt hier altijd maar gelijk de grond in gewerkt…..Elk systeem werkt goed Google, Appli, Rim, Symbian. Het dient allemaal een grote groep mensen die er plezier aan beleven. Dus vind ik het vrij kort door de bocht om te zeggen dat een bepaald systeem dood is.

Natuurlijk werkt het goed en dient het een doel, er zijn genoeg mensen die zweren bij 1 van de andere systemen.
Maar wat ik wel vind is dat apple vaak wel met vernieuwende dingen op de markt komt die later word overgenomen door anderen. Zie tablet. Dat is het enige doel wat apple dient voor mij persoonlijk.

Ik heb gewoon een hekel aan apple omdat ik er slechte ervaringen mee heb gehad. Mede door de iphone 3g.
En iedereen mag er zijn mening over hebben, net zoals jij dat hebt.
Jij vind dat elk systeem goed werkt, ik denk niet dat iedereen het daar mee eens is, maar wat maakt dat uit?

Laat iedereen lekker roepen dat android het beste is en de rest kapot kan vallen.
Maar omdat ik groot android fan ben vind ik dit nieuwsbericht wel vet!

Bewerkt (5 april 2011 10:41)
Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 5 april 2011
  • 11:18

Ik vind het juist ‘leuk’ dit bericht omdat ik totaal NIET denk dat dit zal gebeuren.

Waarom? Tja, na de iPad 1 en nu de iPad 2 denk ik dat de opvolgers immer nóg
vetter zullen worden.

Ik mis nog wel wat dingen, maar goed.

Bewerkt (5 april 2011 11:18)
4dollars

4dollars

• Lid sinds 04 februari 2011
  • Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 5 april 2011
  • 11:29

Ik vind de iPad2 een aanfluiting. En dat zal apple gaan opbreken. Wat dunner en sneller.(ik vergeet bijna de camera's die ook niet je van het zijn) Geen usb, cardreader en geen flash. Dit hadden ze natuurlijk al kunnen inbouwen op de ipad 2 maar dan was hun melkkoetje al op gebruikt. Nu kunnen ze voor al die fansbois het ding verder ontwikkelen.(volgens mij ligt die al klaar) En al die gekken kopen er dan weer een. En groot deel zal overstapten naar en andere pad die wel al deze dingen heeft.

Pure marketing strategie….maar of het de juiste is betwijfel ik.

PS: ik koop nooit iets van Apple en dat zal altijd zo blijven.

Bewerkt (5 april 2011 11:29)
Het_ratje

Het_ratje

• Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 5 april 2011
  • 11:34

Aanfluiting, maar marketingtechnisch ook zeker een stimulans. De iPad2 blijkt achteraf niet zo
de verwachtingen waar te maken, men ‘lekt’ dingen op Twitter die niemand eigenlijk waar kan
maken, zo wordt er alweer uitgekeken naar de iPad3. Ondertussen vergeet iedereen dat men
nu VEEL sneller een iPad1 koopt door al die iPad2 heisa. De iPad1 is nu veel goedkoper, de
afzet / handel is nu NOG meer gegroeid. De fanboi's staan inderdaad in de rij(en) voor de iPad2
maar de iPad1 is net zo goed, geen meerwaarde voor mij in ieder geval. En als je in deze
een ‘goedkope’ goede pad zoekt kun je héél goed (tenzij je er expliciet wat op tegen hebt /
meer neigt naar Android) voor een iPad 1 gaan.

Bewerkt (5 april 2011 11:34)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 5 april 2011
  • 19:28

Ik ben het wel met je eens Frank. Bovendien heeft Android het helemaal niet nodig om ergens bovenuit te steken door anderen omlaag te drukken. Er is op de wereld ruimte genoeg voor verschillende OSsen. Concurrentie is gezond, dat houdt iedereen scherp en een geintje mag ook best op z'n tijd, maar systematisch een ander OS bashen, dat duidt eerder op angst dan op vertrouwen in je “eigen” OS.

Bewerkt (5 april 2011 19:28)
android-sgs

android-sgs

• Lid sinds 18 juni 2011
  • Berichten 528
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2011
  • 22:02

android is bijna het meest verkocht dus ja nog ff en dan bye bye apple

Bewerkt (18 juni 2011 22:02)
Het_ratje

Het_ratje

• Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 30 juni 2011
  • 00:04

U sure?

Jaar 2011 is nu op haar helft, of het echt zo gaat worden dat Android boven iPad
uitstijgt lijkt ‘mij’ nog verre van mogelijk.

Bewerkt (30 juni 2011 00:04)
sydney

sydney

• Lid sinds 31 mei 2011
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 7 juli 2011
  • 11:16

apple is een eigen eiland, apple werkt alleen maar samen met euhm…apple, apple heeft veel nadelen, een makkelijk voorbeeld: je kan alleen muziek afspelen via itunes
volgens mij gaat android de grootste ter wereld worden, het systeem werkt goed, werkt samen met veel andere grote namen (sony, samsung) dit zijn maar 2 namen van velen maar wel de bekendste
sony staat bekend om hun kwaliteit
samsung is aan het groeien omdat ze hun tv's op het moment verkopen aan de laagste prijs voor sony voorbij te steken
Deze 2 namen gaan android dus zeer groot maken ook in amerika

Bewerkt (7 juli 2011 11:16)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 7 juli 2011
  • 12:53

Verdiep je eerst eens in een platform voordat je er allerlei beweringen over gaat doen. Op een apple kan je prima muziek afspelen via andere software dan alleen via iTunes. Je kan zonder iTunes ook prima muziek van en naar je iPod of iPhone verzenden via bijvoorbeeld mediamonkey, foobar2000 of gewoon via e-mail. Verder werkt een iPad/iPod/iPhone prima samen met Wintendo.

Anyway, of Android het gaat redden op de tablet-markt valt nog te bezien. Software, software en nog eens software, dat is wat er nodig is. Waar er voor de iPad al zo veel beschikbaar is (meer dan 100.000 specifieke iPad apps) is er voor Honeycomb nog maar een handvol echt goed werkende apps. Dat schiet niet op. Beetje kip-ei probleem, software komt er pas als de pads echt gemeengoed worden en omgekeerd worden de pads pas gekocht als er ook software voor is.

Bewerkt (7 juli 2011 12:53)
Bodie

Bodie

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 588
  • Reputatie 10
  • 10 juli 2011
  • 12:05

Wat is er bijzonder aan dit nieuwsbericht? Er zijn tientallen (of onderhand honderden) Androidtablets en maar 2 iPads.

Het zou wat zijn als Android Apple dan nog niet in kan halen qua verkopen..

Sent from my iPad:p

Bewerkt (10 juli 2011 12:05)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren