Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jayjay00

jayjay00

• Lid sinds 12 maart 2013
  • Berichten 73
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2013
  • 18:46

Hallo,

Ik ben sinds gisteren trotse eigenaar van een Minix Neo X5. Heb hiervoor gekozen omdat de apple tv 2 niet flekeloos liep. 1channel deed het oplaatst niet ondertiteling ook niet altijd. Nou is me vraag voordat ik dit apparaat bestelde. Heb ik met de leverancier over gehad. Ik zij dat ik al slechte ervaring heb en niet weer wilde mee maken. Hij zij dat alles werkte ook de 1channel en ondertiteling. Nu heb ik hem binnen 1channel doet het niet zitten nog 2 video apps op waar ik nooit van gehoord heb, maar die doen het ook niet. Wil ik ondertiteling in de film zetten. Stuurt hij me naar de android register waarbij ik dan iets aan kan klikken denk de ondertiteling dan. Dit is bij de (icefilms) die doet het wel kwa films maar ook beperkt. Nu voel ik me dus goed klote. Heb namelijk de atv2 en de Minix Neo X5 hoorde er super goeie dingen over maar niks is er van waar. Wie weet wat hier de probleem oplossing kan zijn?

wido-foto

wido-foto

• Lid sinds 11 juni 2010
  • Berichten 76
  • Reputatie 0
  • 17 december 2013
  • 18:54

Ik heb ook de Neo X5 met diverse Addons. De grootste ondertitels leverancier Bierdopje.com is gestopt onder druk van BREIN helaas… Evenals Simply Releases. Dus dat ligt niet aan 1Channel of aan je A2tv of aan de Minix. Ik heb Opensubtitles geïnstalleerd die vindt redelijk wat Nederlandse ondertiteling, maar niet alles helaas.

Tweaking is a way of life…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren