Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

karel-willem

karel-willem

• Lid sinds 10 november 2015
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 22 november 2015
  • 20:39

Afgelopen vrijdag kregen we onze eerste Remix Mini binnen.

Zonder problemen aan de TV gehangen, en binnen een kwartier een hele rij updates binnen en de eerste Netflix-film gestart.

Een heel leuk systeem, inclusief verplaatsbare vensters en multitasking hierop.
Direct AirPlay erop geïnstalleerd, zodat de audio vanuit iTunes zo naar de receiver kan.

Alle afstandsbedieningen, muizen en toetsenbord werken out-of-the-box.

Voor 69 dollar per stuk (dat kost hij nu geloof ik), een uitstekend apparaat, waarmee heel veel mogelijk is.

spricefm

spricefm

• Lid sinds 21 januari 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2016
  • 21:37

Hallo Karel, hoe heb jij de Remix mini in nederlands gekregen? Als ik hem probeer te bestellen zegt hij dat hij niet verzend naar Nederland 

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2304
  • Reputatie 70
  • 21 januari 2016
  • 22:32

Destijds via het Kickstarter project aangeschaft. Wordt nu verkocht via Amazon maar als je daar kijkt dan zijn de apparaatjes daar momenteel niet in voorraad en kunnen nu ook niet worden besteld.
Je kunt ook nog op een andere manier kennismaken met Remix OS. Als je een beetje wilt hobbyen en experimenteren dan kun je Remix op een USB stick installeren. Let wel, het is nog tamelijk beperkt in de mogelijkheden en nog in de Alpha fase maar heel leuk om eens wat mee te stoeien.
http://www.jide.com/en/remixos-for-pc

spricefm

spricefm

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2016
  • 23:22

Ik heb het geprobeerd te installeren op mijn laptop, maar op een of andere mannier start het niet op, als ik in het keuze menu ben waar ik kan kiezen om van mijn usb op te starten en dan voor het usb starten kiest krijg ik heel even links boven een streepne dat me doet denken aan terminal en daarna krijg ik een zwart beeld en dan komt er een scherm in beeld waar ik kan kiezen of ik windows normaal wil opstarten of jn veilige modus… Heb het 2 keer geprobeerd maar het lukt niet… Denk dat het wachten word tot de Remix mini weer verkrijgbaar is en ik hat kan aansluiten aan mijn monitor.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5986
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 22 januari 2016
  • 11:46

Dan werkt de bootloader op de usb stick niet goed op je PC denk ik. 

op de website die JohandeJong noemt staan 2 versies, een voor EFI partities (https://en.wikipedia.org/wiki/EFI_System_partition), dat moet je PC ondersteunen, en een die met de meeste PC compatible zou moeten zijn. Heb je de juiste?

verder staat bij PC requirements een 64-bit computer, heb je dat?

Bewerkt (22 januari 2016 11:48)
spricefm

spricefm

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2016
  • 11:55

Al ik thuis ben ga ik het even testen, bedankt!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren