Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

leozwijns

leozwijns

• Lid sinds 12 oktober 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2014
  • 23:59

Hallo allemaal,

Sinds een paar maanden ben ik in het bezit van een Mini TV Android.
Het is een Wifi Dualcore A9 met Android 4.1.1.
Hij was helemaal leeg, dus terug gereset naar fabrieks instellingen, en geen XBMC erop.
Ik heb de XBMC 13.1 Gotham erop gezet, ingericht met o.a. Icefilms en 1channel, en wij kijken het meest serie's.
Via Icefilms gaat dit het beste, momenteel kijken we de bijvoorbeeld afleveringen van House MD.
Ik heb ook Autosub erop gezet.
Het probleem is dat als je een aflevering gekeken hebt, en je wilt de volgende bekijken, het meestal fout gaat.
Je krijgt dan vaak alleen het geluid en een zwart beeld, en soms kun je ook niet meer terug naar de lijst, hij zit dan vast.
Je moet dan XBMC afsluiten, uit de app lijst halen met de dubbele rechthoek knop, en helemaal opnieuw opstarten en de afleveringen opzoeken. Soms moet je bij instellingen/apps het cache geheugen leegmaken voordat je verder kan.
Ik heb het geheugen gecontroleerd, maar intern zit ik op 50% en op de Handflash heb ik nog ruim 4 gyg over van de 6 gyg.
Heeft iemand een idee wat er bij mij fout gaat, of wat ik fout doe?

Graag hoor ik van jullie.
Groeten Leo

Red_Pepper

Red_Pepper

• Lid sinds 13 oktober 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 13 oktober 2014
  • 13:13

Dag Leo,

Ik ben al een lange tijd gebruiker van XBMC, mag ik vragen op welke wijze je XBMC erop gezet hebt? En of je de add-ons van icefilms/1channel gewoon als stand alone gedownload hebt.

Wellicht dat onderstaande je helpt?

Dit komt je wellicht bekend voor? (Let op er staat kodi dat wordt straks de vervangende naam voor XBMC, maar je installeert de Gotham wizard edition gewoon)
http://www.tvaddons.ag/config-wizard-kodi/

Automatisch zitten er alle auto updates en repository's bij die nodig zijn om hem goed draaiende te houden.

Hoop dat bovenstaande helpt.

Handige tip is om je Cache te checken en die leeg te halen (in XMBC zelf). In de wizard edition zit standaard ook de maintenance tool in om hem leeg te halen.
https://www.youtube.com/watch?v=e2DfcanoKWc

Bewerkt (13 oktober 2014 13:14) | Aanpassing tekst

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren