Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Plantje

Plantje

• Lid sinds 03 augustus 2016
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2019
  • 09:05

Zoals de titel al zegt: welke rechten krijgen apps die via sideload toegevoegd worden op Android TV?

Onlangs de onofficiële versie van Ziggo Go op mijn Xiaomi Mi Box S geïnstalleerd en nog voor de volgende ochtend was er op het Netflix account van mijn schoonouders (wat we delen) ingelogd vanuit de Filipijnen en het E-mail account gewijzigd.
Nu heb ik de dagen ervoor ook phishing mails gekregen voor Netflix en daar niet op gereageerd. Maar de vraag aan de familie of iemand anders dat wellicht wel gedaan heeft is onbeantwoord gebleven…

Is het mogelijk, dat een app die gesideload is dit veroorzaakt heeft? En hebben ze dan het wachtwoord van mijn schoonouders kunnen achterhalen? Of enkel het E-mail adres kunnen wijzigen en daarna het wachtwoord kunnen wijzigen?

Overigens is inmiddels alles dankzij de hulp van de Netflix support desk weer gefixed.

T_Scheen

T_Scheen

• Lid sinds 20 september 2011
  • Berichten 67
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2019
  • 15:34

Sideloads van apks van onbekende websites is vragen om problemen zoals je zeker nu ook beseft.
Is je ATV minstens Android 6, kan je na de installatie de permissions van de app bekijken en bijsturen. Maar dit moet je doen voor dat je de app heb gestart - anders te laat.
Sommige kritische permissions kan je zelf helemaal niet uitschakelen, zoals Internet, Device ID, etc.

Bewerkt (31 augustus 2019 15:37) | Addons

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren