Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

bernard038

bernard038

• Lid sinds 08 oktober 2012
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 27 september 2016
  • 17:04

Ha Allemaal,

Bij mijn nieuwe auto zit de mogelijkheid om mijn telefoon via Android Auto te gebruiken. Ik speel er nu een weekje mee en tot zover zijn mijn ervaringen wisselend. Bellen, navigeren en SMS-jes versturen gaat prima (..al had ik Hangouts als standaard SMS-app geïnstalleerd, Android Auto trekt zich daar niets van aan en verstuurd ze via messenger..)

Waardoor ik een beetje onderdonderd ben zijn de extra mogelijkheden van A-auto, het weerbericht vragen is aardig, als je vraagt wie de minister president van Finland is, of hoe oud Barack Obama is, geeft Google keurig antwoord, maar zo vaak vraag ik me niet af wie de premier van Finland is als ik in de file sta…. Wat me tot nu toe (nog) niet lukt zijn opties als:
* een fatsoenlijke Google zoekopdracht..
* Maken van een lijstje of een reminder (in Keep) zodat ik in de auto alvast een boodschappenlijstje kan maken of een ideetje kan vastleggen…

Misschien ken ik een heel aantal commando's nog niet of zijn de opties van A-auto nog wat te beperkt, maar ik ben héél erg benieuwd naar jullie ervaringen met Android Auto!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren