Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

RobHotton

RobHotton

• Lid sinds 17 mei 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2015
  • 10:33

Hallo,

Ik heb mijn nieuwste speeltje ingebouwd (Joyous J-3812W Dual-Core Android 4.4.4 6.2")
Mijn ervaring tot nu toe is eigenlijk alleen positief.dwz alles werkt zoals het zou moeten.

Ik loop eigenlijk tegen 2 problemen aan die misschien software matig op te lossen is.

Allereerst de achteruit rij camera.

Bij mijn *oude* kenwood was het een kwestie van video kabel in de juiste aansluiting en op het moment dat ik de achteruit inschakel springt het beeld op camera.
Helaas werkt dat nu niet.Er gebeurt niets al ik de auto in reverse zet.
Wie o wie heeft enig idee hoe ik dit kan oplossen.

Dan probleem 2.

Ik rij vaak met een trailer(incl.paard) Ik wil graag zien wat er gebeurt dus heb ik een camera in de trailer.
En weer,bij de *oude* kenwood sluit ik de camera aan op video in en zie wat er in de trailer gebeurt.
En speelt de dvd speler de muziek.

Bij de android werkt het exact hetzelfde.MAAR ik kan als de video in gebruikt is geen muziek afspelen.
Misschien is dit ook software matig op te lossen,maar weet ff niet waarmee.

Voor de rest is zo een android radio een heel leuk speeltje,met ook nog eens supper geluid.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6580
  • Reputatie 250
  • 17 mei 2015
  • 11:11

voor het eerste probleem heb je hem wel goed aangesloten dwz de oranje draad {back} zie screenshot! aan de plus van de achteruitrij camera want zodra jij hem in de achteruit zet wordt de camera geactiveerd en daarmee komt er ook stroom op de kabel te staan is de oranje draad niet aangesloten dan weet de radio niet dat hij moet schakelen naar video ingang voor de acheruitrijcamera.

ik neem aan dat je hem wel in de rear view camera in hebt geplugt en niet in de video in.

klik hier voor een persoon die hetzelfde probleem heeft dat hij geen beeld krijgt tijdens het schakelen naar de achteruit.

krijg je wel beeld van de achteruitrijcamera als je de camera handmatig selecteert?

het tweede probleem weet ik zo niet.

Bewerkt (17 mei 2015 11:25) | text aangepast
RobHotton

RobHotton

• Lid sinds 17 mei 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2015
  • 16:28

super gizmobinky je hebt mijn dag goed gemaakt.
Hoe makkelijk kan het zijn en hoe stom kan ik zijn.
Had nm een draad over waar ik ff niet van wist wat het was :-)
Laat dat nu de + zijn van de camera.
Aangesloten op de back draad en voila,helemaal goed.

Nogmaals mijn dank

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6580
  • Reputatie 250
  • 17 mei 2015
  • 23:46

RobHotton
super gizmobinky je hebt mijn dag goed gemaakt. Hoe makkelijk kan het zijn en hoe stom kan ik zijn. Had nm een draad over waar ik ff niet van wist wat het was :-) Laat dat nu de + zijn van de camera. Aangesloten op de back draad en voila,helemaal goed. Nogmaals mijn dank
fijn je te hebben kunnen helpen

succes verder met je android radio, by the way leuke radio

ps het andere probleem zal ik morgen nog eens naar gaan zoeken, moet volgens mij wel op te lossen zijn.

Bewerkt (17 mei 2015 23:53)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren