Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jayjay00

jayjay00

• Lid sinds 12 maart 2013
  • Berichten 73
  • Reputatie 0
  • 31 maart 2013
  • 17:16

Beste mensen,

Gisteren de nieuwe samsung camera gekocht. Naja is bijna zelfde als een telefoon maar dan met een lens erbij. Heel blij mee maar stuit op een probleem waar ik niet uit kom. De flitser doet het niet. handleiding gedownload en staat dat je aan de zijkant flitser knopje in moet druk doet het op geen enkele manier. Flitser heeft het een keer gedaan en daarna niet weer. Heb van alles al uit geprobeerd maar niks werkt. heb zelfs op de wc geprobeerd ivm dat het daar donker is. Dacht misschien helpt dat maar nee. Je kunt ook geen automatische flitser instellen. Staat bij dat je eerst kno[je moet indrukken dat doe ik maar hij doet niks. Zou het knopje of flitser stuk zijn? Heb hem nog maar net 4 uren uitgeprobeerd

Bewerkt (21 mei 2013 14:20)
wouterkuyper

wouterkuyper

• Lid sinds 29 augustus 2012
  • Berichten 140
  • Reputatie 0
  • 3 september 2013
  • 01:08

jayjay00
Beste mensen,

Gisteren de nieuwe samsung camera gekocht. Naja is bijna zelfde als een telefoon maar dan met een lens erbij. Heel blij mee maar stuit op een probleem waar ik niet uit kom. De flitser doet het niet. handleiding gedownload en staat dat je aan de zijkant flitser knopje in moet druk doet het op geen enkele manier. Flitser heeft het een keer gedaan en daarna niet weer. Heb van alles al uit geprobeerd maar niks werkt. heb zelfs op de wc geprobeerd ivm dat het daar donker is. Dacht misschien helpt dat maar nee. Je kunt ook geen automatische flitser instellen. Staat bij dat je eerst kno[je moet indrukken dat doe ik maar hij doet niks. Op hejute
jayjay00
Beste mensen,

Gisteren de nieuwe samsung camera gekocht. Naja is bijna zelfde als een telefoon maar dan met een lens erbij. Heel blij mee maar stuit op een probleem waar ik niet uit kom. De flitser doet het niet. handleiding gedownload en staat dat je aan de zijkant flitser knopje in moet druk doet het op geen enkele manier. Flitser heeft het een keer gedaan en daarna niet weer. Heb van alles al uit geprobeerd maar niks werkt. heb zelfs op de wc geprobeerd ivm dat het daar donker is. Dacht misschien helpt dat maar nee. Je kunt ook geen automatische flitser instellen. Staat bij dat je eerst kno[je moet indrukken dat doe ik maar hij doet niks. Zou het knopje of flitser stuk zijn? Heb hem nog maar net 4 uren uitgeprobeerd
Ik heb er net ook 1 gekocht. Je moet twee dingen doen. 1: handmatig je flitser uitklappen. Dat is het knopje aan de linkerkant van je toestel. En een natuurlik zorgen dat je flitser aan hebt staan in de software.

Heb jij toevallig een goede zaklamp app gevonden
?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren