Dit is toch ook gewoon de beta? Die heb al draaien.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ja, maar die kan je in de market alleen maar vinden als je 2.2 heeft, maar nu kan ook 2.1 het spelen. alsook 1.5 of 1.6 denk ik.
Is de volledige versie te krijgen voor de HTC Desire? Betaald, of gratis, dat maakt niet uit.
Gr Boeiend007
dit is de beta versie. De volledige versie moet je kopen. Ik denk dat hij er in op de market anders moet je eens de ontwikkelaars contacteren.
Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
Ik heb de volledige versie gedownload, alleen het parseren lukt niet, omdat het (nog) niet op market verkrijgbaar is. En ik lees net dat anderen wel kunnen spelen. HELP ME!!
(samsung galaxy s)
joeyzbg;47551
Volledige versie… Gratis:
Super ik heb em om mijn tel staan!!!! nu lekker spelen met vogels en groene varkens zolang de update nog niet binnen is/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
AW Forum Queen voor het leven
Omdat Angry Birds uit het beta stadium is en hier al een link is geweest naar de volledige versie, ga ik dit topic sluiten.
Hier kan verder over gepraat worden.
http://www.androidworld.nl/forum/android-games/5415-angry-birds.html
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Hier is de apk voor angry birds, hierdoor kan iedereen dit zalige spel spelen. Bij mij werkte het pas na een paar keer proberen, maar nu speelt dit heel vlot.
com.rovio.angrybirds_lite.apk