Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ekkerman

ekkerman

• Lid sinds 13 juli 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2013
  • 00:05

oke ik ben waarschijnlijk de grootste newbie en heb het toestel nu 24 uur.ik heb net als iedere andere newbie wat spellen gedownload en widgets en apps erg leuk allemaal maar ik zit binnen 1 dag internetten al op 50% van mijn 1000 mb internet tegoed waarna de telefoon trager schijnt te worden.maar das normaal vrees ik.
nu heb ik een spelletje gedownload (best wel groot ruim 85 mb) dat heet world war en is een zombie schiet spel op een gegeven moment moet je dan voor zg credits 150 meen ik een wapen kopen. gaat dit spel dan online of was ie dat van het begin al?
en kost mij dat dan ineens veel beltegoed of internet mb's en hoe weet je dat?
er lopen ook onderin google reclame banners dus ik vrees eigenlijk dat dit spel het internet op gaat terwijl je speelt maar hoe weet je zuks zeker?
en kan je dit tegengaan en toch het spel spelen , ik zag er geen indikatie van online gaan bij de download informatie volgens mij….
misschien kan iemand mij iets minder newbie maken?
alvast erg bedankt , groetjes eric

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 14 juli 2013
  • 00:48

Topic verplaatst naar juiste forum: Android Games

Installeer even My Data Manager, en laat hem even mee draaien. Dan zie je snel genoeg welke app of game de boosdoener is want 500MB in een paar dagen is inderdaad niet normaal!

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

tech

tech

• Lid sinds 24 februari 2013
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2013
  • 10:56

Installeer je de spellen ook via 3G? Als je merkt dat het zoveel data gebruikt, moet je gewoon je internet uitzetten als je het niet nodig hebt. En natuurlijk zoveel mogelijk wifi gebruiken.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren