Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Kitty#27

Kitty#27

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2013
  • 21:04

Hallo,

Ik weet niet of ik deze vraag op de juiste plek stel, maar ik wil graag een spel downloaden en dat lukt niet. Ik krijg de vokgende melding “Candy Crush Saga kan niet worden gedownload wegens een fout (498)”.

Ik heb een Samsung Galaxy Tab en heb nog ruim 12gb geheugen.

Het is overigens niet alleen bij dit spel hoor. Krijg de melding ook bij sommige spellen van Angry Birds.

Weet iemand dit?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Kitty

Bewerkt (21 mei 2013 13:44)
outlaw

outlaw

• Lid sinds 16 maart 2012
  • Berichten 935
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2013
  • 12:56

Ik heb even gegoogeld voor je en ik vond dit op XDA en andre fora's: It looks like the apps you're trying to download is larger than your device's cache partition. Your device is unable to download apps on Google Play that are larger than the cache partition even though you may have enough internal storage space available. Any app larger than 20-25M is too big for certain devices, namely Samsung devices, to download at one time. Try to use cacheFixer at Google Play VERTALING: Het lijkt erop dat de apps die u probeert te downloaden groter is dan het cachegeheugen van uw apparaat partitie. Uw apparaat is niet in staat om apps op Google Play te downloaden die groter zijn dan de cache partitie, ook al heb je misschien genoeg interne opslagruimte beschikbaar is downloaden. Elke app die groter is dan 20-25M is te groot voor bepaalde apparaten, namelijk Samsung-apparaten, om te downloaden in een keer. Probeer Cache Fixer eens. [URL]https://play.google.com/store/apps/details?id=tk.rede.cacheFixer&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsInRrLnJlZGUuY2FjaGVGaXhlciJd[/URL] Of een soortgelijk app

Bewerkt (21 mei 2013 13:44)
JensNL

JensNL

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2013
  • 12:55

ik had het zelfde probleem u heeft alleen een andere micro SD kaart nodig bij mij helpte dat zeer goed

Bewerkt (21 mei 2013 14:15)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren