Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

vvermeer

vvermeer

• Lid sinds 24 augustus 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 27 november 2011
  • 20:24

Beste lezer van dit topic,

Samen met een vriend zijn we bezig app's te ontwikkelen voor het Android platform. We zijn al goed op weg en het zal niet meer lang moeten duren totdat de eerste app klaar is. Maar nu vragen we ons dus af wat is de maximale prijs die een gebruiker voor een app wil betalen? Zouden jullie ons willen helpen door te antwoorden op deze vraag. We houden jullie op de hoogte van onze app's.

alvast dank,
Hugo & Vincent

Bewerkt (24 april 2013 13:46)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 27 november 2011
  • 20:35

De prijs hangt nauw samen met de functionaliteit van een app.
Hoe ingewikkelder de app des te duurder hij zal kosten over het algemeen.
Ik zeg over het algemeen omdat de prijs nog altijd door de developer/publisher bepaald wordt en ook een zeer goede en uitgebreide app kan best heel goedkoop zijn.
Ook speelt mee of je de enigste in je soort bent met een bepaalde app. Die uniekheid geeft je wat ruimte om een iets hogere prijs te vragen. Ben je niet zo uniek met een app dan heeft een hogere prijs waarschijnlijk sneller een averechts effect omdat iemand dan ook naar een goedkopere/gratis versie kan gaan zoeken.

Voor mij persoonlijk geldt de waarde die ik aan een bepaalde app hecht.
Een app waar ik veel aan heb en graag gebruik, daar tel ik rustig wat meer voor neer dan een app waar er dertien in een dozijn van zijn en waarbij de functionaliteit niet dermate hoog is.

Samsung Galaxy S8+

Hankey

Hankey

• Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 582
  • Reputatie 0
  • 27 november 2011
  • 20:37

door kwaliteit komt kwantiteit…
is jullie app goed, origineel en noodzakelijk?
maak een lite versie.. gratis..
en maak een full betaal versie
voor een flut app wordt niet betaald.

vvermeer

vvermeer

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 27 november 2011
  • 20:41

Bij deze verdere uitleg van de app. We hebben verschillende kleine apps gemaakt ala Mario-party. Er zijn weinig van dit soort apps te vinden in de market. De apps kunnen worden bediend d.m.v de accelerometer pijltjes e.d. We doen ons best om nog een multiplayer in te voegen maar daar gaan we nu nog niet vanuit. Wij dachten aan een prijs van ongeveer €2 of een kleinere versie met ads voor nope. Graag hoor ik meer en bedankt voor de goede uitleg!

Hankey

Hankey

• Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 582
  • Reputatie 0
  • 27 november 2011
  • 20:48

screens? :p

hvanpelt

hvanpelt

• Lid sinds 27 november 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 november 2011
  • 21:04

3443
dit is een screen van de pre-alpha van een van onze games, zoals je ziet zijn de kleuren wat uitgewassen en is er nog geen post-proccesing en geen anti-aliasing aanwezig

vvermeer

vvermeer

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 27 november 2011
  • 21:22

Hierbij een globale afbeelding van hoe het menu er uit moet gaan zien deze zal aankomende week in de app verwerkt worden en de andere apps zullen dan aankomende maand afgemaakt worden. We houden jullie op de hoogte en help ons de juiste prijs te bepalen!3444

JHS_NL

JHS_NL

• Lid sinds 21 januari 2011
  • Berichten 666
  • Reputatie 0
  • 28 november 2011
  • 10:13

Ik moet zeggen dat €2 voor een leuke game niet duur is. Maar een lite is voor mij wel een essentie om het eerst even uit te kunnen proberen.

Telefoon(s): Xiaomi Mi Mix 2s
Tablet: NVIDIA Shield K1
Android TV: NVIDIA Shield TV

Website:
http://www.joostslager.nl

nサn_

nサn_

• Lid sinds 24 oktober 2010
  • Berichten 179
  • Reputatie 0
  • 28 november 2011
  • 11:44

Een goede game maken is erg moeilijk voor de android want voordat je et weet ben je 1 in een dozijn. Overigens zou ik ook in mn achterhoofd houden dat goed uitziende games al te verkrijgen zijn voor onder de euro. En er zijn ontzettend veel games die net zoals jullie “3d/ realistisch ” zijn, maar veel al slagen zij er hier niet in en ziet het er toch vrij matig uit. Als ik een game zou ontwikkelen zou ik toch neigen naar een cartoon/ manga achtig uiterlijk. Dus wat ik jullie zou aanraden is een ad versie te maken en tevens een betaalde ad vrije versie. Want op het eerste gezicht ziet het er nog niet ontwikkeld genoeg uit om alleen een betaalde versie aan te bieden.

vvermeer

vvermeer

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 28 november 2011
  • 19:28

De op de foto getoonde afbeelding is een van de eerste versies. Inmiddels werken de animatie's en is er een mooiere achtergrond. Het zal nog wel even duren maar ik vind dat we al een stap in de goede richting aan het zetten zijn. In ieder geval alvast dank voor jullie reacties en we houden jullie op de hoogte!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren