Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Kobe

Kobe

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 318
  • Reputatie 0
  • 3 november 2010
  • 16:58

Hallo AW'ers,

Inleiding
Ik slaap graag en veel, dus een wekker is zeker nodig om me overal (lees: vooral op het werk) op tijd te geraken anders overslaap ik me wel makkelijk. Dit heeft als nadeel dat een wekker vlug gesnoozed wordt of zelfs afgedrukt en dit heeft dan soms de uitwerking op het overslapen natuurlijk. Dit probleem wou ik nu even aanpakken dus was even gaan zoeken op de Android Market voor een oplossing, maar vond niet direct één. Dus begon ik na te denken en kwam ik tot de conclusie: Aangezien ik zelf .NET developer ben, kan ik me wel eens wagen aan een eigen Android Applicatie te schrijven.

Zo gezegd, zo gedaan
Ik ben dus allerlei zaken beginnen lezen en opzoeken over Android applicaties en ben er dan maar ingevlogen natuurlijk.

Android Applicatie
Ik kwam op het idee om een Puzzel Alarm te maken, dit houdt in dat er een initieel alarm kan opgezet worden zoals gewoonlijk en nog een 2e alarm dat dan een “puzzel” toont die opgelost moet worden voordat het irritante alarm verdwijnt en stopgezet wordt.
Op dit eigenste ogenblik staat er een gewone versie online waarbij je dus een “puzzel” moet oplossen door gewoon de 4 nummers die op je scherm komen te staan in oplopende volgorde aan te klikken en dan stopt het alarm. Deze puzzel moet je ook oplossen als je echter op de knop “Dismiss” klikt waar het alarm “gesnoozed” kan worden.

Deze applicatie zal dus wel nog wat verder ontwikkeld worden maar ik wil al eens enkele meningen horen en zien of deze applicatie wel interessant kan zijn/worden voor Android gebruikers?

Downloaden
Je kan deze applicatie vanuit deze post op mijn site downloaden. Er staat ook een QR code die je gewoon met je phone kan scannen en dan start de download.

!!! !!!

Ik raad je sowieso wel aan om je standaard alarm zeker ook te zetten want het huidige alarm geluid is niet echt zoals het zou moeten zijn en daar wordt dus nog aan gewerkt.

Screenshots
Hier zijn dan ook enkele screenshots zoals beloofd.

Bewerkt (3 november 2010 16:58)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 3 november 2010
  • 19:09

Zullen het eens proberen.

Misschien handig om eens wat screenshots te plaatsen in het topic

Bewerkt (3 november 2010 19:09)
Kobe

Kobe

• Berichten 318
  • Reputatie 0
  • 3 november 2010
  • 19:58

i_like_android;54279
Zullen het eens proberen.

Misschien handig om eens wat screenshots te plaatsen in het topic
Ben ik me ook van bewust maar moet nog eens exact zoeken hoe ik dat moet doen vanuit de Android Emulator/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" /> Maar komen er zeker aan.

Bewerkt (3 november 2010 19:58)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 3 november 2010
  • 20:19

Gewoon algemeen screenshot maken van je hele beeldscherm en dan selecteren wat je wel en niet wilt?

Bewerkt (3 november 2010 20:19)
Kobe

Kobe

• Berichten 318
  • Reputatie 0
  • 4 november 2010
  • 00:06

Screenshots zijn toegevoegd aan de start post. Hopelijk bevalt het concept een beetje en hopelijk kan ik de uitwerking ook vlot nog heel wat verbeteren.

Bewerkt (4 november 2010 00:06)
Kobe

Kobe

• Berichten 318
  • Reputatie 0
  • 9 november 2010
  • 13:16

Er is een nieuwe update van Puzzel Alarm (v0.3). Informatie en veranderingen zijn te lezen op mijn site. Maar voor de volledigheid zal ik ook nog even enkele screenshots hier plaatsen zodat je niet altijd hoeft door te klikken als het je sowieso toch al niet veel zegt.
559558562561560

Bewerkt (9 november 2010 13:16)
Kobe

Kobe

• Berichten 318
  • Reputatie 0
  • 12 november 2010
  • 14:44

Bedankt aan alle personen die iets of wat geloofden in Puzzel Alarm, maar ik zet de ontwikkeling ervan stop aangezien er toch al ontiegelijk veel verschillende alarmen zijn in de Android market en er niet echt heel veel respons (goed of slecht maakt mij niet uit) op kwam.

Ik heb er allesinds veel met bijgeleerd ivm Android Development en ik hoop dat degene die er toch een goede app in zagen, dat die de beslissing dan ook begrijpen dat het ontwikkelproces gestaakt wordt.

Bewerkt (12 november 2010 14:44)
Kobe

Kobe

• Berichten 318
  • Reputatie 0
  • 23 december 2010
  • 13:06

Er is uiteindelijk toch een nieuwe versie van gekomen en nu staat die dus op versienummer 0.5 en is nog steeds via men site te downloaden!

Bewerkt (23 december 2010 13:06)
Kobe

Kobe

• Berichten 318
  • Reputatie 0
  • 30 december 2010
  • 11:33

Versie 0.6 staat nu online en kan worden gebruikt.
Hopelijk kan ik nog de laatste functionaliteit die ik erin wil (dat het scherm aanspringt als het alarm afgaat en er niet eerst moet unlocked worden) voor het nieuwe jaar implementeren. Als dat lukt dan starten we het nieuwe jaar met versie 1.0
Het is dan misschien wel een rare sprong van 0.6 naar 1.0 maar dat kan je beter gewoon symbolisch zien

Bewerkt (30 december 2010 11:33)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 30 december 2010
  • 14:00

Valt toch wel mee qua gekheid?

Bewerkt (30 december 2010 14:00)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren