Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Nokia 8

• LG G7

• LG Q6

• Samsung Galaxy S8+ Dual Sim

• Samsung Galaxy S8 Dual Sim

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

sjors86

sjors86

• Lid sinds 13 juni 2010
  • Berichten 142
  • Reputatie 0
  • 14 oktober 2016
  • 11:11

Wie kan mij helpen met het maken van de volgende app, ik heb 0 ervaring met java en ben al even gedoken in Android Studio, maar kom er toch nog niet helemaal uit.

1. Ik wil een app maken die gebruik maakt van de al aanwezige camera op de telefoon.

2. Zodra de app gestart wordt, dan zou ik het liefst direct de camera actief hebben, maar anders met een tussen scherm met knop

3. Na het nemen van de foto, dan kun je deze annuleren of accepteren, bij annuleren opnieuw foto nemen, bij accepteren de foto opslaan op apparaat en versturen naar mijn nas.

4. Weer terug naar camera op nieuwe foto te maken.

EDIT: Ik begrijp dat dit als (lui) gezien kan worden, ik wil er ook wel zeker iets van leren en het zou dus fijn zijn als dit bijvoorbeeld geëxporteerd kan worden (bijvoorbeeld Android Studio), zodat ik dit kan inkijken en zie wat je precies gedaan hebt en waarom. Mijn oproep is vooral richting de hobbyist die dit leuk vind om te doen en wil als de applicatie voldoet wel een kleine vergoeding/bedankje doen 

Bewerkt (14 oktober 2016 11:27)
GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 496
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2016
  • 12:31

zoek even op YouTube naar:"Create camera app android studio" daar zijn wel een paar goede resultaten bij

GerKuijn

sjors86

sjors86

• Lid sinds 13 juni 2010
  • Berichten 142
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2016
  • 09:06

zoek even op YouTube naar:"Create camera app android studio" daar zijn wel een paar goede resultaten bij

Dat heb ik inmiddels ook gedaan, maar vooral het stuk om te laten sturen naar mijn NAS blijft nogal te vinden

Bewerkt (18 oktober 2016 11:35)
marijnpool99

marijnpool99

• Lid sinds 16 februari 2014
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 14 november 2016
  • 23:09

Zou je het verzenden van de foto niet met IFTTT of tasker kunnen doen? Dat scheelt dan alweer werk,

Being different and creative
marijnpool.com

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren