Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

koenhoorelbeke

koenhoorelbeke

• Lid sinds 11 juni 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 15 juni 2010
  • 00:44

Ok, is me dan toch gelukt … nu enkel nog de delete-functie die recursief moet werken, maar daar zie ik niet veel problemen in …

Dan enkel nog die ()**(&%^$%$^ layout op orde krijgen … waarom doet dat ding niet gewoon wat je vraagt … is nochtans helemaal niet moeilijk wat ik wil … nou ja, zal wel aan mijn liggen … zal voor morgen zijn.

Dan nog even mijn upgrade-script voor de database testen, samen met wat andere vaste test-punten, en dan kan ik eindelijk gaan publishen … hopelijk krijg ik dit allemaal voor woensdag avond af …

De update die nu komt, ondersteunt in principe enkel het toevoegen van comments bij notes, en een paar kleine verbeteringen in de editor.

Volgende stap is het toevoegen van foto's die je vanuit de BI Notes applicatie kunt nemen, en die automatisch bij die note horen. Wat daarna komt, zit ik nog wat over te twijfelen …

Greetingz,
Koen<

Bewerkt (22 april 2013 12:25)
koenhoorelbeke

koenhoorelbeke

• Lid sinds 11 juni 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2010
  • 22:35

Hoe simpele “notities” opeens “informatie” kan worden … hieronder een screenshotje van de versie die (hopelijk) over enkele dagen af is.

Greetingz,
Koen<

Bewerkt (22 april 2013 12:26)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren